JENSSEN Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 hei alle sammen, godt nytt år=D jeg skulle fylle avgiftfri diesel på traktoren i går, men fy Faen for en pris, kr 11.00 literen, er det like dyrt over hele norge?=O=O kan vel ikke være avgiftfri diesel dette??=O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Tja, om du er båtmann så er jo ikke 11kr literen for avgiftsfri avskrekkende. hehe en jeg jobber sammens med kjøpte avgiftsfri diesel til gården her for litt siden, mener å huske han ga rundt 8kr literen. nå kjøpte han ett par tusen liter da, så er mulig han fikk en bedre deal. ikke vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 rekti,, betalte 9 kr for noen år siden, fikk hakeslepp jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 har noen lyst til å selge noen liter da?=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Den er ikke avgifts fri lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg