nicklas 121 Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 høres ut som en eller flere fjærer... kommer fra kassa et sted. noen som skjønner hva det kan være ? lyden kommer ved visse turtall og for svinner når jeg gir på. den kommer også når den blir satt i gir. er automatkasse.
Kennethe34 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Høres ut som knekt eksosoppheng ved girkasse. Det skrangler noe jævlig når den er knekt/brista, men gjerne kun når bilen står i ro i drive eller ved visse turtall.
nicklas 121 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Det skal jeg sjekke opp litt bedre, takk for et godt tips !
nicklas 121 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 høres ut som en eller flere fjærer... kommer fra kassa et sted. noen som skjønner hva det kan være ? lyden kommer ved visse turtall og for svinner når jeg gir på. den kommer også når den blir satt i gir.
OrjanBmw Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 bare en tanke: Har ikke hørt lyden, så det er vanskelig for meg å si hva det kan være Men virker håndbrekken din? Hvis ikke kan ting ha løsnet der og skraper / lager ulyder og lyden forplanter seg da ofte opp mot håndbrekkspaken og da høres det ut som om lyden kommer fra ca midt under bilen.
nicklas 121 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 bare en tanke:Har ikke hørt lyden, så det er vanskelig for meg å si hva det kan være Men virker håndbrekken din? Hvis ikke kan ting ha løsnet der og skraper / lager ulyder og lyden forplanter seg da ofte opp mot håndbrekkspaken og da høres det ut som om lyden kommer fra ca midt under bilen. ene håndbrekk vaieren er gåen ja
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 hvis de 2 "skruene" som holder fast brekkskoene i bremseskjoldet har løsnet (skjer ofte pga rust i bremseskjold. eller at den har løsnet på en eller annen måte vil det lage jævlig med rare skrapelyder. lyden forplanter seg oppover håndbrekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå