Raaen94 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Er det lov å sote helt nedpå 3M-skalaen i soting? Kommer til å sote bakvinduene på biklen, og hvor my kan drt komma på? noen som har noe kjennskap til noen som gjør det i hønefoss/jevnaker eller drammen/lier området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Det som er lov er bakruta og bakerste siderutene. Hvor mørkt er det ingen regler på. Men regner med at det må være gjennomsiktig. Sidevinduene forran (sjåfør/passasjer) og frontruta er ulovlig. Helt ned på 3m er vell 0.5? Det er insane mørkt. Blir brukt av firmabiler med mye verdi/verktøy baki. Er et helvete å jobbe med, og det blir vell ikke aktuelt. Ikke er det noe fint heller. 20 er mørkt. 35 er helt greit og 50 er sånn, nesten ikke legger merke til før du tenker deg om PS. Sote bare bak og ikke hele veien ser helt balle ut. Bare så du er klar over det. :S My 2 cent Pris? Tja ca 500-1000kr per vindue pluss minus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg har også tenkt på dette,men nøler da jeg ikke helt tør å ta vinduer foran. Er enig med ls44mm, ser innimellom noen som har mørke ruter bak, og det blir liksom aldri 100 % vellykket synes jeg. Jeg fikke n gang pris på bak og side bak, dette skulle være rundt 5000 mener jeg, da synes jeg også det koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Jeg ga 5000,- for å sote alle mine (utenom frontruta) 35%, med 20 års garanti Bilen ryker lenge før garantien går ut sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Riis skulle ha 5000,- for å tone bakrute og bakre sideruter på 3-serier når jeg tok kontakt for et par måneder siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrE36as Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Skal sote fra a-stolpen og bak på E46 touringen min. Tintline i Tromsø skal bare ha 5800,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå