opasb Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 tror det blir en slik ligthbar på taket på denne... ikke akkurat idendtisk med denne på filmen her, men samme farge blir sikkert stilig uttpå kvellinga da
opasb Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 Skjer ikke så mye her Har no vært i Umeå med deler fra motoren... Får delene tilbake på mandag nå. veiv,triggerhjul,svinghjul,trykkplate, råder og stempler ballansert, polert ,vektjustert og kontrollmålt osv. blybronsjelager til bunndel, planet topp, trykkteste/sprekktesta i varmebad, sliping av ventiler og det har også fått planslipt grenrøret mitt på jobben min Og Ny Bil er innkjøpt.. vurderer og lage verkstedvogn av den.. 2004 MB 270cdi Blir tøff når jeg senker den og pakker på den felgene fra min forie 210. vurderer og dekale den med samme skrifta som det står på ambulansene med : "Team" Wikran Motorsport eller noe der
opasb Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Skrevet Mars 30, 2012 også fått en hel haug med deler til motor. helt ny dymano og startmotor.. prøve og få det ryddig og cleant i motorrom nå
opasb Skrevet April 1, 2012 Forfatter Skrevet April 1, 2012 Ble billig... 13 500.... men er litt som må fikses på den
Lamek Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Ble billig... 13 500.... men er litt som må fikses på den Ja tror ikke prise var så ille:-p hva skal du ha for å plane mitt grenrør?
opasb Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 fikk topp fra trykktesting og planretting idag
opasb Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 søskenbarnet mitt som har laget. lurer på om han har lite og gjøre for tia
opasb Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Viktig å lære ungende tildlig hva som gjelder Dattera til en god venn av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå