Skimmy Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 det som e rått e når du fær på langstrekka å leka deg å den vtecen bi frakjørt MENS du drifta:P
Skimmy Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Godeste Martin har aldri kjørt med servo, men regner med det blir servo nå! i følge han selv vart det i tyngste laget å ratte skrens!
|Ole| Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Servo er oppskrytt!! Kjører du uten servo?? Eg har ikkje plass til servo, så ja Går fint det, har klart å justere såpass på forstillinga att eg har fått grei sjølvoppretting. Kjøre E36 tannstang tømt for olje, da blir ikkje det så gale i fart. Stillestående er det eit helsikke
skrokkis Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Servo er oppskrytt!! Kjører du uten servo?? Eg har ikkje plass til servo, så ja Går fint det, har klart å justere såpass på forstillinga att eg har fått grei sjølvoppretting. Kjøre E36 tannstang tømt for olje, da blir ikkje det så gale i fart. Stillestående er det eit helsikke ahaa hvorfor har ikke du plass?
|Ole| Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Pga vifta rett og slett, er ikkje plass til servo hjulet...Nokk om det, vil ikkje forsøple tråden meir
opasb Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 ja.. ska kjøp meg audi meg audi A4 1,8 TQ... eventuelt volvo 240 turbo....
opasb Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Skrevet Juli 29, 2012 ja, neste helg. da skal vi prøve og få lagt noen amcar i speilet
opasb Skrevet August 8, 2012 Forfatter Skrevet August 8, 2012 må vell begynne og skje litt her nå.. spacet ut framskjermer , fester for bakfanger osv
SpiderPig Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Må bare si at dette må være en av de råeste driftebilene jeg har sett
|Ole| Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Bilen er meget rå Wikran! Håper du kjem deg til Rudskogen i september!! Ellers så har eg hørt om mange som har filter rett på turbo som har rasa turbo pga att filter blir for heitt å deler seg opp, berre ein tanke
Devils Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 Han har nu ikke hadd det probleme til nu ihvertfall.
|Ole| Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Han har nu ikke hadd det probleme til nu ihvertfall. Nei det kan godt vere, som sagt...var berre ein tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå