T. Thøgersen Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Tøft. Bra å se at ikke alle prioriterer altfor høy finish. Åssen turbo? Og er det bare meg, eller hørtes det ikke helt 100% bra ut på det burneklippet?
opasb Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Galningen fra nord ja.. nei jeg er en rolig og avbalansert person Turbo : precision 6262 Topp. max portet av autotrim v/tore topp, steg 3 ventilfjær ppf,og retainere. Z58 turbokam, ppf vipper. Grunnen til det i burnout var at wastegaten skar seg fast i åpen stilling.
Skimmy Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Rolig og avbalansert person? forsåvitt, men ikke bak ratte!
T. Thøgersen Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Høres ut som oppskriften på en potent M20 det. Lykke til videre!
opasb Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 hovedbøyla begynner og finne plassen sin
M|Fjeld Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Gromt! Leverer D2 nå coilovere bak som får plass uten modifisering av dempertårn?
opasb Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 det tørr jeg ikke svare på før jeg får dem
Tommen325 Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Her skal jeg følge med. Var frisk satsing når du kjørte i fjor i alle fall!
quanto Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Stilig her snakker vi leiketøy hvor mye måtte du ut med for wisefab forstillinga? Prøvt å finne pris men har ikke lykkest stå på !
opasb Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 bra dokk lik prosjekt som ikke er 100% finnish på og da dette er ikke en utstillingsbil, men 100% løpsbil/show bil wisefab rett under 10k
winchester Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Blir skamgromt. Wisefab må jo være en drøm å drifte med!
opasb Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 ja det blir rått... bilen blir godkjent for hastighetsløp.. satser på og prøve og kjøre litt i gatebil racing eller Gt klassen om ikke annet. jeg er skikkelig gira på og kjøre løp igjen. kan jo "presentere" gjengen vår . ikke bare jeg som har (snart) heftige biler. Team No Drift No Fun Stian Halsen Ole-Andre kitty mikkelsen når vi er på løp og treff så skjer det tiltak for og få kjøre igjen kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå