opasb Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 hehe... har det mye skøy på tur ja ) I år skal vi iallefall til ruudskogen gatebil... jeg kommer sikkert flere turer men vet ikke med di andre
|Ole| Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 hehe... har det mye skøy på tur ja )I år skal vi iallefall til ruudskogen gatebil... jeg kommer sikkert flere turer men vet ikke med di andre Nice!! Blir morro å sjå ja!
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 jævlig fett bur du har fått deg!! tror det bør holde en liten trøkk.. * glede seg til gatebil *
opasb Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Skrevet Januar 17, 2012 nå er det bare og få laget bokser i noen kryss og få tiggsveisa det som gjenstår
Devils Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Noe nytt som skjer her eller har alkoholn tatt deg helt
opasb Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Skjer ikke så.mye... Nettopp fått mercedesen i verkstet mitt ut etter motorbyttet. Jeg reiser til finsnes om 5timer Har leid inn en god venn til og fortsette til jeg kommer hjem. Regner med han oppdaterer tråden
oxygaxe Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 Håper på å få fritt til rudskogen Men tviler på det blir med bil. (Isåfall bare en dau nissan ) Men en actionfylt sommer skal det i allefall bli
Skimmy Skrevet Januar 22, 2012 Skrevet Januar 22, 2012 ja fikk gjort litt i dag, blandt annet å rydde verkste! for det så faen ikke ut der inne etter han Martin:P Kappet ut orginal skjermen og tilpasset glassfiber skjermen, kun 1 skjerm igjen nå heldigvis! Sveiste opp noe 20x20 firkantrør til brannveggen og ett bilde av ett ryddig verksted med min og Martin sin bil Regner med det blir updates ca hver dag i løpet av uken, skal få gjort mye håper jeg:P
bcRichard Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Tøft prosjekt! Håper vi ses på ACR hvis du skal dit! (Var det Odin som var ''speaker'' på filmen fra sommertreffet?)
oxygaxe Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 Blir rått, skal bakstillinga endres noe? blir ikke bilen litt bredere enn hva den var orginalt me denne breddingen?
opasb Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 nei se her ja her skjer det ting.. Bare å dra på fredrik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå