opasb Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 Jeg har fått gjort litt småting..demontert toppen og pakket og klar for sending. Trykktesting og sprekktesting neste.. Ellers så er firmaet jeg jobber for konkurs. Derav har jeg ikke fått lønning. Det er ett stort problem iogmed at jeg ikke får bestilt deler jeg trenger i nermestefremtid Mvh Martin
fizn Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Kjedelig at firmaet skal gå konkurs mens du har et prosjekt pågående... Følger værtfall med, ser bra ut allerede og for et bur!
MikaelR Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Ska du forsterk hjulbua bak? så ikke det flyg glassfiber når bakhjula sprenges?
opasb Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Skrevet Februar 3, 2012 må vell finne på noe der ja starter forøvrig i nytt arbeid fra og med torsdag... sjekk ut http://www.imtas.no her er ene firmabilen
opasb Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 begynner og skje ting nå. komplett powerflex påtur hjem i posten. skal bestille litt stash fra ireland egeneering snart også... men cash is king, og lite av det når jeg ikke har fått lønning siden desember i fjor..
berglijr Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Blir bra det her Martin! Håper jeg får tur i år også!
opasb Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 får gjort noe til tross for at jeg er blakk da.... Iogmed at wisefabkittet er blått... blir alt av forstilling og bakstilling samme farge Stor takk til min gærne, løsemiddelskada Skimmy for god hjelp, samme til dere andre som hjelper til Bilen blir i hovedsak Alpinewhite, svarte detaljer (poppnagler til skjermer, frontplasten, lykter osv) GRØNNT! bur , samt samme farge men Pulverlakkerte compomotive felger Kom gjerne med synspunkter og meninger
opasb Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 sikkert mange som mener buret er alt for knash. jeg har troa på at det blir bra, fremhever buret ganske greit når bilen blir alpinhvit..
opasb Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 Blir tøff takker. men er lite og stille opp mot når det gjelder ditt bygg
fizn Skrevet Februar 11, 2012 Skrevet Februar 11, 2012 Har en baktanke på at denne kommer jeg til å like når den er ferdig lakkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå