stenerz1 Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Fin langt fra men langt i fra fin er vel mere rett Fikk nokk av bilen når diffen røyk midt i sverige på tur hjem fra ferie, itillegg var hjul lagrene bak bokstavlig talt borte, gear kassa var sliten, myyyye elektrisk tull med den, mye rust i dørken og fordi jeg ville ha noe nytt, blei også dyrt med nye dekk en gang i mnd, kjørte jo ned 275 bake på den og 245 framme.. angrer bare på at jeg solgte den så billig med felgene og helt nye coilovere. Nå kjører jeg en harva e30 cab, om du ikke har sett den så har du garantert hørt den.
AlexNi Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 En harva E30 cab? kan ikkje si at æ har sett den næi. Bilde? Syns æ oppgraderte ganske greit egentlig. Fra en -91 Ford Sierra, til bimmern. fy faen førr en møkkbil. Den bynnte jo å spinne bare æ fikk øye på en oppoverbakke
stenerz1 Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 aldri feil å gå i fra ford og aldri feil og gå til BMW ;D bilde av E30'en og lurer med et av E36 touringen jeg hadde som 'inspirasjon' og litt sia du sa at du hadde sikla etter den flere ganger ;P Forresten, fjerne klistremerket på panseret, orginale hvite blinklys framme og hvite/sota på sidene og M bakfanger og side skjørt, så har du en konge tøff bil.. kansje litt senk også?? Billig fanger og skjørt får du hos parts&retards, der selger de JOM fangere og side skjørt, god kvalitet og kanonbra passform. og skal du ha senk så kan jeg fint anbefale coilovere fra supersport, det jeg hadde på min, bestillte dem på koed men tror du får dem hos Parts&retards også
stenerz1 Skrevet Januar 28, 2012 Skrevet Januar 28, 2012 Tar jeg feil hvis jeg lå bak deg ei lita stund i går? Ca i to tia, fra sørvika t nordvik myra? Fått gjort noe med bilen forresten? Skal ta å rydde litt og se gjennom alt jeg har liggende av deler og hvis jeg finner noe til E36 så ska jeg si i fra hvis du vil ha har i hvertfall 2 xenon kit som sto i sprederne og kommer til å pelle av det som står på E30'en også nå så hvis du vil ha så si i fra
OnkelLat75 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Nydelig bil, men må få fiksa litt på fronten... Ser du har stor kjørecomp og klima, det må man ha i en slik bil. Har en e36 touring selv 96mod 328 ta en titt : viewtopic.php?f=6&t=215562
OnkelLat75 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Velkommen til Bimmers Denne så fin ut. Gratulerer. Tips fra meg må være andre blinkers foran og i skjermene, m-sidelister og m-sideskjørt ...og fjerne klistermeket. Jeg har også en touring, når jeg monterte frontfanger kjøpte jeg også m-sideskjørt, men jeg stusser litt over monteringen av disse og har derfor bare drøyet med dette. på nettet har jeg lest om alt fra nagler isofix, vinduslim 3mtape osv.. og jeg blir ikke helt klok av diverse diffuse beskrivelser.. Kan noen med god erfaring komme med råd som faktisk funker ?
AlexNi Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Tar jeg feil hvis jeg lå bak deg ei lita stund i går? Ca i to tia, fra sørvika t nordvik myra?Fått gjort noe med bilen forresten? Skal ta å rydde litt og se gjennom alt jeg har liggende av deler og hvis jeg finner noe til E36 så ska jeg si i fra hvis du vil ha har i hvertfall 2 xenon kit som sto i sprederne og kommer til å pelle av det som står på E30'en også nå så hvis du vil ha så si i fra nei, da va æ nok enda på jobb xenon kit har æ, men leite ætter nån billige langlys pære. æ betale faen ikke 1000 kr førr to pære
UFC Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Gratulerer med ''ny'' bil! Første jeg ville gjort er å byttet til org sidespeil. Syns det ser litt feil ut på en stasjonsvogn. men men, smak og behag Fin bil!
stenerz1 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Tar jeg feil hvis jeg lå bak deg ei lita stund i går? Ca i to tia, fra sørvika t nordvik myra?Fått gjort noe med bilen forresten? Skal ta å rydde litt og se gjennom alt jeg har liggende av deler og hvis jeg finner noe til E36 så ska jeg si i fra hvis du vil ha har i hvertfall 2 xenon kit som sto i sprederne og kommer til å pelle av det som står på E30'en også nå så hvis du vil ha så si i fra nei, da va æ nok enda på jobb xenon kit har æ, men leite ætter nån billige langlys pære. æ betale faen ikke 1000 kr førr to pære Lån som lånte biln din da? Va klin lik! Xenon påre? Isåfal kan du få av mæ hvis dem æ har liggende passer. Om det ikke går så burde du ta en tur innom Sh-partner, liten butikk som ligger rett bortførr fly plassen, Samme avkjøringa som du tar tår du skal til bilcross banen. Der får du alt som har med xenon og lys å gjøre t helt råe prisa, kan nesten love at dem e norges billigste på LED lys og itillegg så har de akkurat fått i gang en avtale med GS så dem e også de nermeste som skaffe BMW dela me mindre du får t tromsø og billige felga og dekk får du også der, egentlig alt
stenerz1 Skrevet Januar 29, 2012 Skrevet Januar 29, 2012 Blei litt skrive feil der, skriv fra telefon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå