Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp anskaffet meg min første BMW (jeg har sett lyset;P), og er kjempe fornøyd. En -97 318i E36 Touring. Hvis dere har noen ideer som jeg kan sette til liv, så skyt :) klør etter å komme i gang.

bx7hop7lw5obuj3p9n07.jpg

0va8u08c8yu35mormudw.jpg

u2z1sr02hgb5qgvpf993.jpg

dj0e1gs3528cnym7lbia.jpg

b8umvq79ztnrk8fn935i.jpg

Skrevet

Gratulerer med fin Touring og velkommen til bimmers! :)

Jeg ville begynt med følgene;

* Originale frontlykter

* Fjernet hodeskallen på panser

* Svarte nyrer

Ellers en veldig fin og riktig touring! :)

Skrevet
Velkommen til Bimmers :)

Denne så fin ut. Gratulerer.

Tips fra meg må være andre blinkers foran og i skjermene, m-sidelister og m-sideskjørt :)

...og fjerne klistermeket. :wink:

+1 :D

Skrevet

Gratulerer med fin bil =)

Jeg som er LED-hore vil jo foreslå at du bytter ut lysene i fotbrønnene med LED. Det er sikkert T10 W5W-pærer som sitter der. Hvis du vil kan jeg sende deg noen gratis. Jeg kjøpe litt for mange på ebay og dealextreme :P

Skrevet

Serriøst? Hørte at dette var et hyggelig forum, men forventet ikke å få tilsendt gratis ting etter 20 minutter som medlem :D Ja, takk. Gjerne det :-)

Skrevet

velkommen skal du være :D

så jo fin ut, men som de fleste andre sier.. fjern det du har på panseret! for og løftet den innvendig og kunne du kanskje kjøpt noen M stoffmatter kanskje? syntes personlig det er finere med stoff enn gummi.. :)

Skrevet

Ja, skal fjerne hodeskallen på panseret, er bare det at forrige eier la den på pga en lakkskade han ville skjule. Stoffmatter står også på listen, noen som vet hvor man kan kjøpe disse, evt andre BMW ting?

Skrevet

Grattis med fin fin første bil, satt fakltisk sjøl å vurderte den bilen der når den lå for salg! Fra harstad sjøl og hadde også en 97' 318i Touring som første bil.

Kan hende du har sett den i fjor sommer og høst? Blå med svin breie 19" felger, senka max og med FOX logo i bakruta? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...