Gå til innhold

...

staM
 Share

Anbefalte innlegg

Har lagt ut det eneste bildet jeg fant, ble tatt i sommer omtrent da jeg kjøpte den. Dere kan se at eksosen henger litt der, men det er fikset nå.

Er interessert i å kjøpe m5/m-tech sideskjørt, tror det hadde gjort seg. Har også planer om sorte DE hella-lykter fremme (har originalt nå). Bak har jeg lyst å prøve et lyktesett fra GS som heter E-34 Sort LED. GS-varenummer: 941759. Hvordan tror dere det hadde sett ut?

jeg har sånne led baklykter på min e34, men jeg skal bytte dem ut til fordel for hvitblink.. så du kan få kjøpt mine om du vil, du ser såvidt bildet av dem på prosjekttråden min: viewtopic.php?f=6&t=212190&start=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Pen bil du har! :)

Ang vibrasjonen din kan rift i hardykoblingen skape dette. Anbefaler deg også å få den skrudd fast slik den skal være snarest!

Om du skulle trenge bolter til den koster det ikke mange kronene originalt :)

Lambdasonden ser nogenlunde normal ut, men sonden vil bli fortere nedsotet og få nedsatt levetid om du har oljeforbruk som er over normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Ja, hardyen er nok problemet til dette. Nett bytta hardy på en E36 318, om den og var rifta samt det manglet en bolt. Når jeg fikk den av så var det ganske mye rifter rundt alle bolthulla. Hadde store vibrasjoner når jeg kjørte. Byttet den og ingen mer vibrasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...