Gå til innhold

...

staM
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for svar bmw-E30. skal bestille meg en hardyskive sammen med en del andre deler og få byttet. Bilen skal på PKK om en måneds tid :)

Erebus: Hahaha. "ER DET VEL IKKE!!!!!" :applause:

Det er i tankene mine med noe litt grommere ja, 2.0 literen jeg har nå er ikke noe særlig heller. Så etter jeg får den godkjent (forhåpentligvis) nå, så er det interessant ja. Vet du om noe eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, vært inne på tanken mange ganger selv. Sverige er faktisk også et alternativ, ikke så ille pris der heller og en del enklere enn f.eks england? Har mest sansen for rekkesekser så blir M5 i så fall. Bare å finne noe brukbart, har pengene klar jeg 8)

Får jeg den godkjent i to år også nå, så har jeg jo to gode år på veien før jeg kanskje må få det godkjent også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he, det er en plan! Direkte fra mekonomen EU-kontroll og til gårdstunet for å lempe en 3.6 oppi.

Synes forresten 3.6 er en god ide av flere grunner: Girkassen, slipper EDC osv, og vissnok litt mer skuddsikker. I tillegg lavere innkjøpspris! Men det spørs vel hva man kommer over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Joda, blir sikkert helt grei den Joachim!

Forresten, om dere også kommer opp i situasjonen der dere bare har for korte fjørklemmer (mest sannsynlig fordi du kappet de sist gang), så har jeg et lite tips til dere.

Bare hent inn den største hjullasteren du har på verkstedet, få den akkurat inn porten. Klem ned fjøra, og skru på klemmene dine. Ganske farlig om den smeller ut, men både effektivt og spennende.

1165881.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...