kebabtds Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Her er min E34 1995 Modell. Motor og gir er kjørt 170,000. Bilen er kjørt 370,000. så Har mange km bak seg denne kjerra. bilen er fri for rust,Fin i lakken og fast å fin og kjøre.(mulig den ikke er kjørt så mye?) er noen som har byttet telleren i bilen da den gamle ikke virket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabtds Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Legger inn nye bilder etterhvert. ikke helt varm i trøya her enda så hviss jeg prøver og legge inn flere samtidig så roter jeg alt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabtds Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ikke verst bil det der! Blir kjekt å se bilder når du har gravd den frem Hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Ikke verst bil det der! Blir kjekt å se bilder når du har gravd den frem Hehehe. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Blir spennende! Nokon planer for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 ja, noen planer? eller bare kjøre slik den er? ser jo bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 det er potensiale her.. planer om senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabtds Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 hei folkens Noe skal gjøres med bilen, men vet ikke hva som skal gjøres enda . Må først finne en nettside som selger diverse styling. Om noen her har forslag til hva som kan gjøres, så hyl ut. Chipp og intercooler skal hvertfall på plass ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Senkesett er jo absolutt og anbefale Ein anna front på bilen. Leppe, m5 fanger eller noko lignande, synts orginalfronten blir litt kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabtds Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 annen front hadde gjort seg ja. et såkalt v8 panser og eller?. hvor i alverden får jeg kjøpt disse delene?. bare se etter på finn.no?. har aldri eid bmw, så er fersk i dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjalve Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 annen front hadde gjort seg ja. et såkalt v8 panser og eller?. hvor i alverden får jeg kjøpt disse delene?. bare se etter på finn.no?. har aldri eid bmw, så er fersk i dette http://www.gsbildeler.no og https://www.koed.no/ har masse bra. sjekk ut bmw deler til salgs på forumet også! og ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 du får kjøpt det her på bimmers brukt trenger da panser, nyrer, lyktegrill og selve den frontrammen som holder nyrene på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå