Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Her må dere forklare dere.

Har selv e36 tannstang, og måtte dreie stoppere så det ikke skulle ta i innerskjermene.

Men at en skive på 4mm mellom tannstang og indre styrestag utgjør noe underverk klarer ikke jeg å forstå?

Så fort du Har justert spissing Er jo de 4 mm borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må dere forklare dere.

Har selv e36 tannstang, og måtte dreie stoppere så det ikke skulle ta i innerskjermene.

Men at en skive på 4mm mellom tannstang og indre styrestag utgjør noe underverk klarer ikke jeg å forstå?

Så fort du Har justert spissing Er jo de 4 mm borte?

Ok, mulig eg surra men ser da ut til att det er meir sving. Har til og med målt opp mot E30 med original sving :P

EDIT: Er ikkje nokke diskusjonstråd, du får spørr i teknisk eller lignande :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va ikke negativt ment...vis det er et problem kan innleggene eg slette innleggene mine.

E36 stang gir bedre sving enn std e30, det er jo greit. Eg bare lurte på hva og hvor denne skiva gjore.

Behøver ikke spør om noe jeg for min del på teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va ikke negativt ment...vis det er et problem kan innleggene eg slette innleggene mine.

E36 stang gir bedre sving enn std e30, det er jo greit. Eg bare lurte på hva og hvor denne skiva gjore.

Behøver ikke spør om noe jeg for min del på teknisk.

Går heilt fint, vil berre ikkje att det skal bli like mykje prat som forrige tråden :)

Hmm, som sakt litt usikker men eg måtte ikkje space før eg heive på den skiva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, Thundercunt har no shoppa ein bil sånn att den ser ut sånn ca sånn som eg vil ha den til våren, manko på "M3 vinga" da, den fekk han ikkje til :)

Kva synst dokke?!

E30hockentck.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke de felgene var de råeste til E30 men. Smaken er som baken:-)

Det er heilt rett, ser litt bedre ut i virkelegheten da :) Også er det ikkje så mange andre som kjøyre desse, i tilegg har eg 6 stk av dei så passer meg utmerket :)

Fleire:

E30hocken44.jpg

E30hocken33.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det ser bra ut :) Men klarer ikke heelt å bestemme meg for hvem som er best. bilde 1 eller 3..

Edit; skrivefeil..

Kjekt å høyre :)

Som Mr Grøneng her så likar eg best nr 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...