lotus Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Får ikke nullstilt service e-61 2006 mod. Prøver å nullstille service på bremseklosser, men når jeg kommer til reset så kommer det ikke opp ny km.. bare ------ og servicen blir ikke nullstilt. noen som kjenner til dette?
lotus Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Byttet ikke slitasjevarsleren, var igjen mye belegg, så hadde ikke fått noen feilmelding på bremser før jeg byttet klosser.
Remi Berg Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Det heter seg at slitasjevarsleren skal byttes hver gang den blir plukket ut av klossen. Har du prøvd å nulle mange ganger? Kan hende føleren ble skadet under montering/demontering. Ville prøvd å bytte føleren først. Om ikke det blir bedre da kan det være greit å prøve å nulle bremseservicevarselet via diagnoseutstyr.
Kennethe34 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Bytt føleren å prøv på nytt. Blir det ikke ok da, må bilen på verksted som Remi Berg sier
lotus Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Tusen Takk For Svar. Får prøve å bytte føleren
lotus Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Har forøvrig prøv å nulstille flere ganger.. Hadde igjen 32.000km til sjekk. Da jeg nullstilte havnet det på -25.000km. :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå