Mr.Speed Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Det er et lett prosjekt men du må ha en donor-bil! Kan ikke bare gå og kjøpe deler her og der, det blir dyrt. En girkasse-selger har gjerne resten av bilen også, og de ekstra delene du behøver er egentlig verdiløse for alle andre enn en som skal bygge om, og du får de gjerne med på kjøpet eller til en billig penge. Eller kjøp en billig E36, ta de delene du behøver og selg resten. Jeg vet om en god 316 til rundt 5 lapper...
Kjexx Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Kan du ikke redigere om posten til: Hvordan bygger jeg om til manuell?
bmwmann24 Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Der se. Heter også sånn.. Heter også "se der"
Mr.Speed Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Ikke mobb fyren! Om han ikke er norsk, så skriver han faktisk bra. Ellers, på generelt grunnlag, så er det ikke like store krav til rettskriving på et slikt forum som i en jobbsøknad, men det går an å lese gjennom innlegget før man trykker "send", slik at det ikke ser ut som det er skrevet av en andreklassing med ADHD i fylla. PS: Ikke vondt ment! Og: Jevnaker, en time unna Oslo Jeg vet; nå legger jeg meg selv vid åpen for korreksjon
nilsher Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 hehe er norsk jeg men sliter veldig med lese og skrive vansker
Mr.Speed Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Heisann. Dette begynner å komme litt på siden av tråden, men wtf. Du er nok ikke alene om det, og slikt er et alvorlig problem. Men som sagt, les gjennom innlegg før "send", så ser du gjerne de fleste feila selv. Bruk heller for mange enn for få punktum og mellomrom, så er det lettere for andre å lese og forstå hva du mener. Effektiv kommunikasjon er ikke nødvendigvis rettskriving. Lykke til. Eksempel: "Fangen benådes ikke heng ham!" Her mangler et komma, det gir 2 litt forskjellige resultat, alt etter hvem som åpner telegrammet...
Kjexx Skrevet Januar 11, 2012 Skrevet Januar 11, 2012 Der se. Heter også sånn.. Heter også "se der" Ikke i Halden. Men det er i hvertfall skrevet riktig.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå