///FredriK.S Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Go'dag. Holder på å bytte frontlykter på min Bmw e34. Har tatt ut lykteholderen. Men er noen skruer jeg lurer på. Er dette noe orginalt, eller noe som tidligere eiere har byttet ut med noe engangs greier? Den er laget av plast. Noen som vet hvordan man løsner de? Prøve å ta en trekker og hammer og slå litt på siden, men den sto helt fast. Også er det dette lokket som står over den ene skruen. Noen som vet hvordan jeg fjærner den? Legger ved noen bilder. Takk
Forbiss Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Er det ikkje lyktejusteringa du har tatt bilde av her da? Nederste bildet er vel lyktejusteringsmotoren. Såg ganske originalt ut spør du meg.
///FredriK.S Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Stemmer nokk at det er lyktejusteringsmotor det jeg har tatt bilde av. Men de andre skruene må vel være festene til lykta? O.o
///FredriK.S Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Noen som vet hvordan man får lykta løs da? Skal man skru hele gjengetappen da eller?
Kristian H. Foss Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Har gjort det det der på e30n min. Husker ikke helt hvordan man gjorde dette, men mener å huske at du skal vri den "vingmutteren" 90° og så dra ut skruen, trenger iallefall ikke å skru ut hele skruen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå