E34life Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei, er ny her på forumet, så håper jeg har lagt denne tråden riktig Har en E34 525 td 94' der dieselpumpa lekker (dieselpumpa er jo en svakhet på disse bilene, dersom de har rullet litt), og det jeg lurte på om det er noen som har en brukt dieselpumpe til salgs? Dieselpumpa er av merket Bosch, men noe mer en det vet jeg ikke... Er ikke interessert i å kjøpe en ny til ca. 14-15 000, og har letet litt rundt omkring uten noe hell, så håper det er noen her som har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei. Velkommen til forumet Driver med samme problematikken på en 525tds selv. Har fått mye god info av TRF-Racing her på forumet. Du kan fint bytte pakninger i den pumpa du har. Sjekk denne tråden: viewtopic.php?f=1&t=177720&start=840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 eg byttet pakningern i min 325tds. gjekk heilt fint. evt. så har eg ei dieselpumpe til deg. den virket før eg tok motoren ut av bilen. så rekner med at den virker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ser det er gammel tråd men står med samme gørren sjøl no. Er det bare å skru av og bytte ? sendt from my unicorn using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå