fanqua Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Noen som har erfaringer med sånne "pre-cut" solfilm kits? Evt. noen bilder hvis dere har prøvd det? Sett endel på http://www.window-tint.co.uk/ Pris for soting på alle rutene med frakt på e36 sedan blir jo bare 600kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Så er det resultat for 600 spenn å. Skal du ha film lagt på onklig, så må rutene ut og det må være støvfritt. Så må du "file" kantene på ruta så den ikke stikker ut. Sikkert flere ting jeg har glemt. Har sett proff gutta lagt film på flere biler, og jeg hadde ikke en gang gidri å "prøvd" det selv. Kommer til å endre opp med 1000 bobler, støvete og jalla :S Solfilm må bli tatt på av de som har peil ihvertfall gjort det før et par ganger. Folk klager i ny og ne at det er stiv pris osv, men tro meg, du setter pris på en proff lagt solfilm kontra penger spart. Får garanti på 10/20 år og. Og med tanken på at solfilm er tja... 20/30% av bilen overflate (vinduer altså) så gjør det mye med utsende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå