VegarVS Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 selger vinterbilen min, fordi vinter lar vente på seg her på sørlandet, og ser jaggu ikke ut til å komme skikkelig heller.. derfor selger jeg/bytter min Audi 100 2,3 quattro 1990 som har gått 214.000. ettermontert takstativ,ekstra fjernlys, tåkelys. fikset baklysene(nye pæreholdere), ny drivakselmansjett v.foran, ny tenningslås. var montert ny frontrute når jeg overtok bilen i høst.. er 17" sommerhjul til den.. mest slitte bak(får med 2 stk gode dekk), men de må lakkes,etter jeg slipte de ned, fordi de var malt.. står nå på 15" piggfire vinterhjul som er gode. utstyr: sperre på bakaksel(original) takluke hengerfeste varme i førersete takrails abs bremser kom med bud/bytte forslag
VegarVS Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 kan sende flere bilder på mms/mail.. dette var de eneste som gikk an å laste opp.
VegarVS Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 mail : vegard.vehus.skjulestad@bavaria.no tlf: 98474710
wabby Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Ser denne skal inn i år på kontroll... Noen skavanker du vet om? Oljelekkaser, dødganger i akslinger, foringer, bremser, rust?
VegarVS Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Skrevet Februar 15, 2012 bakrutevisker funker ikke, men den har jeg heller aldri hatt behov for, da bakruta er såpass skrå.. må ruse bilen opp til 2500rpm for at den skal ta lading , men det står et BMW AGM batteri i den så er bare å gi litt gass ¨når man begynner å kjøre. sommerhjula har jeg dessverre ikke lenger.. er en bil i god bruksstand. er en plate i front, nede, slik at det ikke skal komme snø+regn inn på dynamoreim, og det har funket kjempebra
VegarVS Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=33260755
Rønningen Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Hehe,ja,hvemadreharvrakatastaturakkurattåogheterdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå