Joffen92 Skrevet Februar 15, 2012 Share Skrevet Februar 15, 2012 Telenor er ikke så mye annet å nevne.. er egentlig bare plug&play.. hvis du absolutt ikke får det til kan jeg ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 det skjer ingnting når jeg seter i simkortet. som om at d ikke registreres :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tok noen elendige bilder i bilen nå i dette øyeblikk.. Men håper de kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Det er gamle type tlf, som trådstarter ikke har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Da kan jeg ikke hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Plug and play! Så får du bruke mobilen din og du slipper tvilling sim. Jeg ga opp telefonen i bilen min. Prøvde utallige simkort uten at noen fungerte. http://www.bimmernav.com/bmw_e39_blueto ... rofit.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Dere må ha simkort med lavere spenning.. Gamle-gamletypen.. de ble faset ut rundt 2003-2004, men jeg fikk hos netcom på bestilling for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Eller - det er faktisk høyere spenning. Nye kort har 3v, de gamle hadde 5v - Det var de eneste kortene jeg fikk til å fungere i min e39 iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Merkelig at de nye simkortene fungerer i de eldre telefonene da? Er det ikke kortleser i bagasjerommet på de nye telefonsystemene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Tok noen elendige bilder i bilen nå i dette øyeblikk.. Men håper de kan hjelpe deg Thats it?? bare kjøpe ei start pakke å sette det inn liksom??? så funker det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Jeg bestillte bare tvillingsim fra onecall og brukte sim-leseren i bagasjerommet, så var alt oppe og gikk. Har dog ikke testet leseren under telefonen (ref: bildet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 jeg må påpeke at jeg ikke har telefonen med ledning men den trådløse versjonen å har enda ikke fått det til på den, både jeg å kompisene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå