advannor Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Fant denne på Facebook, sikkert int for mange Facebook event : http://www.facebook.com/events/266958476695820/ (Har ikke noe med dette å gjøre, bare deler den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 så litt....billig ut...med skadet 240 på bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Sier seg litt selv att man ikke drar ut med den lekreste bilen man har er nok en haug med folk som tror dem er alene der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 tror det blir ganske risky å ta med sjuern min utover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 Se her ja! Jeg lurer på om E30`n min kommer igjennom teknisk. På E30 Meet i sommer gikk det vel akkurat! Hehe. Synd jeg jobber.. Men må nesten prøve å få til detta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 Det er 21. januar da, bare så du er klar over det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 4 feb er det på rudskogen. hvilken tror dere blir best? det er jo større på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Må prøve å komme seg dit gitt noen som har vært med på dette før? er det mye bulking, eller kan jeg dra dit med "ordentlig" bil? Ser mange skal stable sammen et vrak på prøveskilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 12, 2012 Share Skrevet Januar 12, 2012 Det er bare å klemme på det! Jeg kommer i et vrak som burde hatt prøveskilter! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Må nesten si Bump her ass! Folk må jo få med seg at det er kjøring til helga! Mange som skal dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 Ja så jeg skrev fei ang dato xD kommer en del folk fra follo er vel en del folk som skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 4 feb er det på rudskogen. hvilken tror dere blir best? det er jo større på rudskogen Da stemmer jeg for begge da får du testa begge banene vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ser for meg hele hedmark møte opp med de slitte stygge volvoene sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Ikkesant.... tror de med vett i hodet og med ok biler holder seg unna våler denne helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 18, 2012 Share Skrevet Januar 18, 2012 Hvorfor er folk så negative? Dette må jo være en flott anledning til å leke seg på bane i kontrollerte former! Men jeg må sannsynligvis jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå