Dorris Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Deler blir lakkert i mårra, og forhåpentligvis montert i helga, vist jeg ikke ryker full lørdag;)
Dorris Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Det gjør det, fatboyslim;) Mangler bare litt lister, så er den ferdig:) Lærlingen leker seg litt med panseret mitt
Dorris Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Bilen blir og se først på Valdres Motorfestival 2012 15-16 Juni Råder virkelig så mange som mulig til og ta turen
Dorris Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Jeg må få skryte litt av lærlingen også Dette er den første motivlakkeringa han gjør som er større enn 10x10cm, og det 7. dødningshodet totalt, så jeg må virkelig si jeg er imponert over det her:) På bildene her er ikke panseret helt ferdig, pga mangel på tid fra min side, men han kommer til og fullføre så fort bilen kommer hjem fra e30meet:) Nå har han fått hjelmen min også, så får vi de hva som skjer med den
Dorris Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Her har han lakkert skapet til verksmesteren
Joachim S Hamar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 syns du burde ta vekk øyelokket og bytte til et annet gitter i fangeren. ellers var resten pent.
Dorris Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Øyelokket blir nok kasta rimelig langt, bare jeg får igjen bilen fra litt mekaniske oppgraderinger Passer jo ikke litt engang.. Det hadde vært finere blått, men passformen på det er elendig! Enda nå er det frisert mye på igrunn.. Samma med fangeren, den passer også som ei bøtte med møkk Men men. Får kjøpe noe litt mere ordentlig snacks til vinteren igjen tror jeg Edit: Takk for respons for det er det ikke akkurat mye av her....
Joachim S Hamar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 mye hester tror du det egentlig er i denne? ser du bor i valdres. hvor i valdres bor du?
Dorris Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Jeg tror ikke, men jeg vet at d er 237,8 på hjula sånn som den står. Men blir mere motor i løpet av sommeren blir grenrør og turbo nå hvert øyeblikk, også blir d ett skikkelig bygg i høst/vinter bor i vestringsbygda..
Joachim S Hamar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Okai bor ikke langt unna meg da. jeg bor på bagn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå