NeonMuffler Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hei, trenger hjelp til æ finne ut hvorfor min e34 m50 turbo ikke vil starte. Har hatt kortslutning i motornettet, så det er bytta til et NYTT. Så veit at det er helt og i orden. Den har MS pnp kdfi sprut. Ved startforsøk virker det nesten som det er startsperre eller noe på den, for den gir ikke signal til tenning eller dysene:S noe sonene jeg har oversett eller glemt? Eller noen som har lyst til å ture innom for hjelpe? Eller om noen kan Leke seg på sprutet og se på det, for jeg skjønner ikke en dritt av det. Hadde vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Har du lagt inn noe map på sprutet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Har du bytta trigger etter du mont. sprut? Evt hvilken type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Han bruker vanlig VR-sensor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg kan sikkert ta en tur innom. Men er lenge siden jeg har trykka nå og ta tar ting tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Ja, men er det ikke slik at noen givere ikke opererer som det skal med ms? Husker jeg brukte en fra autronic, og det gikk ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 det må du spørre azeton om dette:P derfor jeg spør om hjelp, for dette kan jeg ikke. ja du kan jo ta turen azeton? siden sist er det nytt org svinghjulsensor og nytt motornett uten brudd og tull. så må finne ut om problemet ligger i bilen eller sprutet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Eventuelt så vet jeg om en som kan over gjennomsnittet med MS og bil Du tenker på Hall og VR? Begge går. det kommer bare ann på hva sprutet er satt opp til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 ja bare jeg får fyra bilen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Nei, tenker på vr. Mente å huske at man måtte bytte til en annen type vr giver. Jeg måtte gjøre det for å få start ihvertfall. Må si det høres veldig ut som trigger problem når du ikke har gnist eller bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 alt er nytt, og målte til at sprutet får signal, men virker som det er en sperre av et slag et sted, men har gått over så mye uten å finne noe, så blir gæren snart. trenger en med peil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 hva heter han experten du kjente til Azeton? keen på å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2012 hallo hallo hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå