olly Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 [ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Du har ikke de små lampene over solskyggene i sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Du har ikke de små lampene over solskyggene i sort? jepp ganske så sikker på at jeg har di ja, 100 pluss frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Har du svart coupe tak med luke dekslet?, da også med alt tilhørende på taket? Pris? Og hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Har du sort gulvteppe ? Fra vesntrestyrt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Har du svart coupe tak med luke dekslet?, da også med alt tilhørende på taket? Pris? Og hvor holder du til?, jepp har alt dette, hva byr du da? holder til i grong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Har du sort gulvteppe ? Fra vesntrestyrt bil tenker du på bare mattene eller hele gulv matta? har hele matta fra venstre styrt, med tillhørende msport løs matter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Har du svart coupe tak med luke dekslet?, da også med alt tilhørende på taket? Pris? Og hvor holder du til?, jepp har alt dette, hva byr du da? holder til i grong Nei, hva kan dette være verdt da? Er jo såklart ute etter billigst mulig såklart siden dette evt kan hentes da det er noen mil mellom oss bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Jeg har stolpedekslene og solskjermene fra før. så trenger selve taket samt den delen som står på takluka + evt håndak og lys som evt måtte trenges for å slippe hull osv med ditt taktrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Jeg har stolpedekslene og solskjermene fra før. så trenger selve taket samt den delen som står på takluka + evt håndak og lys som evt måtte trenges for å slippe hull osv med ditt taktrekk. du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Pris for intercooler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Pris for intercooler? 1300 pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Koster 1250 for en ny en på kimmit så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Koster 1250 for en ny en på kimmit så.. mulig det. Du får komme med bud da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Har igrunn ikkje bruk for, enda:p men tenkte å kjøpe den å ha liggende i reserve til den dagen jeg tar knekken på min om du solgte billig.. Men for den summen jeg ser på som billig selger du nåkk ikkje når du så for deg den prisen;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå