flonoen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Skal se på en garasje/verkstedslokale som er til leie utenfor Bergen (Arna) snart, og lurte på om det er noen som er interessert i å være med på dette. Pris kommer til å havne på alt mellom 1-2000 kroner pr mnd, noe mer enn det går ikke jeg inn med iallefall. Det jeg egentlig lurer på er om det er noen som UBETINGET kan si ja til å være med å leie garasje/verkstedslokale til 1500/mnd i Bergen. Da har jeg noe å forholde meg til når det blir snakk om pris per pers. Grunnen til at jeg sier ubetinget, er at det er jævlig nedtur for oss om vi ender opp med å signere avtale med grunnlag av at vi skal få det til å gå rundt med 5 personer, og så trekker to seg fordi nærlyset på jettaen plutselig begynte å virke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Sjekk om Bjanne fortsatt er interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hvor i Arna? Industribygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Det kan godt hende, har bare hatt telefonkontakt med karen hittil. Skal ut og se på greiene på lørdag, og prøve å forhandle fram areal og pris. Interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ytre Arna eller Indre Arna? Jeg bor i Ytre Arna og kunne tenkt meg en plass å skru både bil og mc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Ytre tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Da er jeg absolutt interessert, men vil gjerne vite litt hvor det havner prismessig først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Jepps, men for 1000-1500 er du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Legg ut litt mer info når du har vært og sett lokalet og snakke med utleier. Vi bør jo kunne klare å samle en liten gjeng til å spleise på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Det skal jeg gjøre vettu. Opprinnelig er det meg og en kompis som skal leige, men når det blir snakk om stort areal og dertil høg pris, så må man nødvendigvis inkludere andre. Vil ikke ha alt for mange med på det, kan fort bli uoversiktlig. Plutselig deler noen nøkkel med bekjente, som igjen forteller sin venn om plassen osv, til slutt må man kanskje begynne å bekymre seg for om bilen står trygt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Virker litt interessant dette Et lite stykke fra meg (Hjellestad) til Arna da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Alt går an! Hjellestad ser jeg er forbi blomsterdalen på kartet, er ikke noe ledig der ute da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ikke som jeg vet om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Det skal jeg gjøre vettu. Opprinnelig er det meg og en kompis som skal leige, men når det blir snakk om stort areal og dertil høg pris, så må man nødvendigvis inkludere andre. Vil ikke ha alt for mange med på det, kan fort bli uoversiktlig. Plutselig deler noen nøkkel med bekjente, som igjen forteller sin venn om plassen osv, til slutt må man kanskje begynne å bekymre seg for om bilen står trygt der. Helt enig med deg, det må bli en gjeng hvor vi stoler på hverandre og har disiplin på hvem som får tilgang til lokalet. "Problemet" mitt er at jeg ikke har behov for garasje til daglig, bare de gangene jeg må gjøre noe på bilene mine, samt vinterlagring av chopperen min. Men jeg er uansett interessert i å høre mer om dette, så får vi se hvor det havner prismessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Da kommer jeg på besøk Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå