KingB Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Jeg er usedvanlig interessert i å fa tak på et sett OZ felger av typen på bildet nedenfor. De behøver ikke være originale (og jeg vet heller ikke om de produseres av OZ lenger..?). Det finnes firmaer som støper replikaer på bestilling. Der kan man velge bredde, boltsirkel og innpress selv. "M3 Yngve" har bestillt ett sett med slike, men han har valgt å holde tett med hvor han har skaffet dem. Kjipt, men jeg respekterer det... Da er oppgaven folkens: Hvem klarer å finne et firma ett eller annet sted i verden som produserer slike??? De skal stå på en E34 M5 og bør være 8,5x18 og 9,5x18 med 5-serie innpress (ca 10-20). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hmmm jeg finner bare 8X17 et 15-20 og hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Dæven... Hvor fant du di i 17? Finnes di i 5-120?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Boltsirkel etter valg! Finnerlønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Boltsirkel etter valg!Finnerlønn Det er garantert finnerlønn til den som finner disse felgene i 18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Da prøver jeg i mer enn 4min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Fornøyd? 8x18 Offsets Available: et15>et45 3, 4 & 5 Hole Fixing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 dra te sverige:P google en kar i strømstad, som du sikkkert veit hvor er:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg vet, for det var jeg som fant de til Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 ... en av våre fabrikker har form på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Fornøyd? 8x18Offsets Available: et15>et45 3, 4 & 5 Hole Fixing Bra det, men skulle gjerne hatt breiere enn 8" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 dra te sverige:P google en kar i strømstad, som du sikkkert veit hvor er:P Hvem er denne karen..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg vet, for det var jeg som fant de til Yngve Fortell da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 ... en av våre fabrikker har form på disse Send meg en PM og fortell mer Morgan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Jeg vet, for det var jeg som fant de til Yngve Fortell da!! Har inngått en pakt med Yngve, så jeg har lovet å ikke si det til noen eller kjøpe dem selv hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå