Gå til innhold

Feil på varselslamper- e36

Munken
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Trenger noen tips for feil på min Bmw e 36, 99 modell. I det siste har varselslamper for både olje,frostveske og baklys begynt å lyse selv om det ikke er noe feil med veskenivået på noen av de. Som om ikke det var nok begynte varsellampen for feil på motorstyring også å lyse i dag. Opplever også at håndbrekklampen slår seg på når jeg kjører i meget bratte bakker.

I og med at jeg ikke har peilig på dette område hadde jeg satt stor pris på noen tips fra noen av dere på hva dette kan være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kontakt i instrument? det kan jo forårsake disse problemene.

Er jo vanelig feil på disse bilene.

Eller er det kjørecomputeren du snakker om ?

Nå snakker jeg om e36.. men ut ifra profilen din så har du en 2000mod, er ikke den du mener ? da er det jo e46 karosseri :P

Hei,

Trenger noen tips for feil på min Bmw e 36, 99 modell. I det siste har varselslamper for både olje,frostveske og baklys begynt å lyse selv om det ikke er noe feil med veskenivået på noen av de. Som om ikke det var nok begynte varsellampen for feil på motorstyring også å lyse i dag. Opplever også at håndbrekklampen slår seg på når jeg kjører i meget bratte bakker.

I og med at jeg ikke har peilig på dette område hadde jeg satt stor pris på noen tips fra noen av dere på hva dette kan være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Takk for svar.

Vegar89: Min feil, det er en e- 46 og det ikke kjørekomp. jeg snakker om :)

Jeg skal sjekke styreenhetsboksen og irr og håper å finne feilen. Hater når lampene lyser som et diskotek i bilen. Glemte forresten å nevne at jeg hadde bilen inne på verksted for en uke siden og skifet starter.

Kan dette ha noe å si?

Ellers fungerer bilen helt normalt.

Takker for hurtig svar fra begge. Setter stor pris på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok ja jeg stusset litt på dette siden du sa du hadde en e36 hehe..

Vet at dårlig tenningslås også kan føre til masse rare symptomer på bmw.

værtfall innen e39 karroseri. Men vet ikke ossen e46 er på disse tingene her..

Sikkert en lur ting å sjekke ut for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...