helland Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Like før jul.. 14 dagers leveringstid..Kostet 439,- Nr 1 på bildet her. Notert, skal sende ivei ei bestilling så fort jeg får oversikten på hva jeg trenger
helland Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 er plana det holder på å prøve å få ordna så en lakkerer jeg kjenner skal se på bilen
helland Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 har fått pakke i posten, skal hente straks jeg er ferdig på jobb
raymondlund Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 arti at du ha begynt med den nå ja, blir arti å se når den blir ferdig. Stå på Stig
helland Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 hentet pakke på posten.. ble litt skuffa, da de ikke var så bra som jeg fikk beskjed om/håpa på...
Akmadden Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Woop Woop! Du får bestille festene som mangler så vi får festet de
helland Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Hva var galt med de da? nesten alle skruene var knekt/borte.. selger sa de var i mycket bra skick och i Achatgrön det stemte ikke helt.. driter i fargen, men synes ikke de var strøkne nei... de med klips bak, de med skruing foran? right?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå