Bjornhbjelland Skrevet Januar 27, 2012 Skrevet Januar 27, 2012 Kan trøste deg med at du er ikkje alene om akkurat det der! Utrolig dumt at det blir slik når ein prøve å selge deler seriøst.
tmp Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 da er venstre bakdør, bakbremser og litt annet småstæsj solgt. masse igjen......
tmp Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 jepp:) Ser ut tiil at interiøret ikke er holdt av likevell.. Så kjøpe kjøpe,...
tordah Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 jepp:) Ser ut tiil at interiøret ikke er holdt av likevell.. Så kjøpe kjøpe,... får se når jeg kommer oppover
tmp Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Skrevet Februar 11, 2012 jepp:) Ser ut tiil at interiøret ikke er holdt av likevell.. Så kjøpe kjøpe,... får se når jeg kommer oppover "problem" løst. Interiøret også solgt.. til deg..
tordah Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 jepp:) Ser ut tiil at interiøret ikke er holdt av likevell.. Så kjøpe kjøpe,... får se når jeg kommer oppover "problem" løst. Interiøret også solgt.. til deg.. haha, ja eller, holdt av ihvertfall ble litt mye med veiavgift på to biler og bot på en gang.. ihvertfall med lærlinglønn..
tmp Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 masse igjen. "kus solgt motor, v.bakdør, bremser bak, og noe annet småting. Har igjen blant annet, steptronic kasse, multiratt, orginal tlf, radiator, LMM, servopumpe, AC, rustfrie dører, Skinn interiør, 18" sommer felger, osv osv.. Kan vurdere bytte i noe annet gøy, eller litt lakkeringsjobb...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Grått skinn interiør? Varme og manuell justering? Stand og pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå