Bekkis Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 tåler motoren turbo? isåfall forslag til turbo kit? det er den originale 1.9 l motoren som står i min 318 e46 1998
takaasen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 hvor mye penger har du tenkt å bruke på dette?
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 da,er det bare å glemme. finnes omtrent ikke tuning til M43tuB19
Brian Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Er jo fine tips over her. Har bygget turbo selv, og under 10k kan du egentlig bare glemme, bare så det er sagt.
takaasen Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 under 10 000 kr He he Du får knapt turboen for 10000 Bare legg hele greia på hylla du. for å få noen hest utav m43tu så kan du kjøpe trimcam hos koed til 3000 sammen med grenrør 3500 og litt bedre eksos 3600. et k&N filter 1000 og chipp tilpasset dette. men til og med detter kommer på over 10000.
joachim sørlie Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Turbo for under 10 000.. Da er du jævlig heldig, og er vell begrensa hvor mye morro du kan få ut av den motoren med minimalt budsjett..
Bekkis Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 ok, har egentlig ikke peilig på hvor mye det vil koste men ville ikke påkosten no my, er også rimelig fersk på område. da tror jeg, jeg heller vurderer bytte av motor isteden, hvis jeg skal ha no flere hester
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 ok, har egentlig ikke peilig på hvor mye det vil koste men ville ikke påkosten no my, er også rimelig fersk på område.da tror jeg, jeg heller vurderer bytte av motor isteden, hvis jeg skal ha no flere hester Nå har du skjønt det Dette er den beste løsningen og var det jeg gjorde for å få mere hester og angrer ikke en centimeter! Hvis du finner en delebil og ta fra i Tyskland eller Sverige så er det det beste, ellers så kjøpte jeg motor og kasse, pluss resten av drivlinja brukt. Mens alt som clutch, radiator osv osv kjøpte jeg nytt
Bekkis Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 ok, har egentlig ikke peilig på hvor mye det vil koste men ville ikke påkosten no my, er også rimelig fersk på område.da tror jeg, jeg heller vurderer bytte av motor isteden, hvis jeg skal ha no flere hester Nå har du skjønt det Dette er den beste løsningen og var det jeg gjorde for å få mere hester og angrer ikke en centimeter! Hvis du finner en delebil og ta fra i Tyskland eller Sverige så er det det beste, ellers så kjøpte jeg motor og kasse, pluss resten av drivlinja brukt. Mens alt som clutch, radiator osv osv kjøpte jeg nytt mulig jeg gjør noe sånn jeg å, hvor mye kom du på?
martinwenberg Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Kan være bedre å bytte motor ja. Du veit at du trenger ikke bare turboen og grenrør så har du det du trenger. Har nettopp bygget turbo på min e30, og er mye ekstra deler som trengs for å få dette til å bli stabilt, og for at motoren skal klare det Finn en billig motor, og omså bygg noe på den hvis du har tålmodighet for det
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 ok, har egentlig ikke peilig på hvor mye det vil koste men ville ikke påkosten no my, er også rimelig fersk på område.da tror jeg, jeg heller vurderer bytte av motor isteden, hvis jeg skal ha no flere hester Nå har du skjønt det Dette er den beste løsningen og var det jeg gjorde for å få mere hester og angrer ikke en centimeter! Hvis du finner en delebil og ta fra i Tyskland eller Sverige så er det det beste, ellers så kjøpte jeg motor og kasse, pluss resten av drivlinja brukt. Mens alt som clutch, radiator osv osv kjøpte jeg nytt mulig jeg gjør noe sånn jeg å, hvor mye kom du på? Tja... med alt det nye jeg kjøpte såååå.... 30?
Bekkis Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 ok, har egentlig ikke peilig på hvor mye det vil koste men ville ikke påkosten no my, er også rimelig fersk på område.da tror jeg, jeg heller vurderer bytte av motor isteden, hvis jeg skal ha no flere hester Nå har du skjønt det Dette er den beste løsningen og var det jeg gjorde for å få mere hester og angrer ikke en centimeter! Hvis du finner en delebil og ta fra i Tyskland eller Sverige så er det det beste, ellers så kjøpte jeg motor og kasse, pluss resten av drivlinja brukt. Mens alt som clutch, radiator osv osv kjøpte jeg nytt ok, men hva må mann bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå