leif harald Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Lurer på å selge et sett med oz futura. 8x18. Felgene er veldig flassa i lakken, men kan skaffe nye 1-5" kanter for en grei penge. Hva kan jeg få får noe sånn? gidder ikke å selge om jeg ikke får noe spess betalt for de.
leif harald Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Er bare å bytte kantene eller polere de opp så er felgene råå, disse må vel være vert over 20 000 når de er strøkne. mtp at de er 18" Men jeg håpet på å få over 10 000,- ? men står jo bud som sakt.
John90 Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Har du nokon bilder av felgane? Hvilke kanter kan du skaffe til disse?
leif harald Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Kan skaffe opp til 4-5" breie kanter. Kommer Bilder.
andreee Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Sykt skjeldne er de jo ikke. Men få ut noen bilder så man kan se tilstanden.
leif harald Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 å? Ikke sett noen 18" futura til salgs jeg før her hvertfall..
leif harald Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Husker ikke ET, men skal sjekke. Jeg VURDERER og selge disse felgene så lurer på hva disse er vert???
andreee Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Her inne så bondeforumet så er det ikke så mangen som har råd til sånt vettu .. Men de er ikke så skjeldne.. Men absolutt ikke noe alle har. Så bra ut istand også , er det noe sprekker ? Har du alle senterdekselene? André
leif harald Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Har 4 løse deksler ja, rekner med de passer. men jeg kjøpte felgene uten deksler den gang jeg kjøpte de. Standen på felgene er veldig bra, minimalt med kantkjøring som du ser på bildene, ingen sprekker som jeg VET om hvertfall. skal gå over dem å ta mer bilder om de skal selges. Lurer på hva jeg får får disse først.
Riviera Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 synes 10 gryn er dyrt med det utseende der og spesielt om du ikke har kjenskap til om dekslene heller ikke passer. Stale30 har slike for restaurering nå som er til salgs
ovangs00 Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Da kan jo jeg begynne med å by 5000,- Så har du hvertfall et bud...
leif harald Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 synes 10 gryn er dyrt med det utseende der og spesielt om du ikke har kjenskap til om dekslene heller ikke passer.Stale30 har slike for restaurering nå som er til salgs Hva du synes er dyrt bryr jeg meg ikke om, får jeg ikke over 10k så selger jeg ikke. Hva ståle har til salgs har heller ikke noe å si, han tar nå mye overprisa priser for de fleste felgene han har til salgs. hva er galt med utseende her da? ser du noen kantkjøringer eller. Er bare flass på ringene, ellers er de jo strøkne.. Da kan jo jeg begynne med å by 5000,-Så har du hvertfall et bud... 5000 er en begynelse, men selger ikke de så billig
Mikael-B Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Det er _litt_ vesentlig å vite innpress å bredde på disse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå