Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å selge et sett med oz futura. 8x18.

Felgene er veldig flassa i lakken, men kan skaffe nye 1-5" kanter for en grei penge.

Hva kan jeg få får noe sånn? gidder ikke å selge om jeg ikke får noe spess betalt for de.

Skrevet

Er bare å bytte kantene eller polere de opp så er felgene råå, disse må vel være vert over 20 000 når de er strøkne. mtp at de er 18" Men jeg håpet på å få over 10 000,- ? men står jo bud som sakt.

Skrevet

Her inne så bondeforumet så er det ikke så mangen som har råd til sånt vettu :) ..

Men de er ikke så skjeldne.. Men absolutt ikke noe alle har.

Så bra ut istand også , er det noe sprekker ?

Har du alle senterdekselene?

André

Skrevet

Har 4 løse deksler ja, rekner med de passer. men jeg kjøpte felgene uten deksler den gang jeg kjøpte de.

Standen på felgene er veldig bra, minimalt med kantkjøring som du ser på bildene, ingen sprekker som jeg VET om hvertfall. skal gå over dem å ta mer bilder om de skal selges. Lurer på hva jeg får får disse først.

IMG_0063-2.jpg

IMG_0062-2.jpg

IMG_0061.jpg

IMG_0060-2.jpg

Skrevet

synes 10 gryn er dyrt med det utseende der og spesielt om du ikke har kjenskap til om dekslene heller ikke passer.

Stale30 har slike for restaurering nå som er til salgs

Skrevet
synes 10 gryn er dyrt med det utseende der og spesielt om du ikke har kjenskap til om dekslene heller ikke passer.

Stale30 har slike for restaurering nå som er til salgs

Hva du synes er dyrt bryr jeg meg ikke om, får jeg ikke over 10k så selger jeg ikke. Hva ståle har til salgs har heller ikke noe å si, han tar nå mye overprisa priser for de fleste felgene han har til salgs.

hva er galt med utseende her da? ser du noen kantkjøringer eller. Er bare flass på ringene, ellers er de jo strøkne..

Da kan jo jeg begynne med å by 5000,-

Så har du hvertfall et bud...

5000 er en begynelse, men selger ikke de så billig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...