Gå til innhold

min e36 Coupe, liten update S.2

Share

Anbefalte innlegg

hei!

Har da kjøpt meg ny Bmw.

Kjøpte meg en e36 325 cupe, som jeg alltid har hatt lust på :)

Bilen er en 1993 modell, cupe, med Svart skinnseter, elektriske med varme osv, antispinn, store kjørekomputeren, alt elektrisk osv så er litt utstyr til og være 93 mod :)

bilen er Småsliten utvendig, Mye hjemme mekk lakkeringer og små pottel.

Har bestilt full m-pakke, e46 list til bagasjeluke, m3 lykter, Scorpion eksos, Frontrute, Gtsplittere og Heil lakkering..

Planer videre er og Sote alle ruter, kjøpe coilovers etter heillakkeringen, og noen rå felger :)

Alt i alt, blir vell dette ett sinnsykt pengetap, men håper det blir lærerikt og gøy også :)

Vil pøse på med bilder fremover.

rei5g8jyafrpn21zz5pe.jpg

3da2pruu24xhmx1k57tj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Bilen er egentlig grei, utenom fargeforskjellene ;)

Planen var noen Rå felger, men ble heller hel lakkering for og få den 110% strøken slik at jeg kan dra på treff osv :) så får heller felgene vente litt, de jeg har er jo Heilt greie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, trodde du tenkte på baklyker når du skrev det. Er vel ingen frontlykter som er M3. Tenker sikkert på Bosch eller ZKW.

Ja, er baklykter jeg har bestilt..

jeg synst frontlyktene ser heilt okei ut:)

De vill nokk bli byttet, men er langt ifra førsteprio:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontlyktene var ikke gale :) Felgene var jo grei også :D

Jeg er egentlig en orginal pilot, men de lyktene var ikke av de verdste til og være "onepiece" lykter. :)

Felgene er heilt ok, ikke noe som må byttes med en gang :) spess ikke da jeg er førsteårs lærling på aibel i haugesund :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som et godt utgangspunkt. Hvordan er det med rust? Synes du skal prioritere å bytte frontlykter også, men det er nå min mening. :wink:

Bilen er ganske okei for rust, ene kanalen er ny av bilmekaniker, hjulbuer, dører osv er bra !:) litt rust i nedre kant av fremskjerm.

Ang frontlyktene vil de bli prioritert som sagt, men ikke førsteprio, nokk snakk om dem nå ;))

Fikk proffsota rutene på min e36 coupe for 5500,- med 5år garanti, gjorde seg sinnsykt så er verd å prioritere det! :D Flott bil, skulle ønske min var sølvfarget også :P

Soting gjør sinnsykt mye ja, har sotet andre bmwene jeg har hatt også:)

liker du sølvfargen?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...