Harlem Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Hei, har en 316i E36 97 modell som jeg har fått som førstegangs bil. Dette er ikke noe værsting prosjekt så det er sagt! kommer til å ha orginal motor og ikke noe trim pga har rett og slett ikke penger til å kjøre med det, men har litt lyst til å legge ut bilder av det jeg ordner/kjøper inn til bilen for både dokumentasjon og hjelp Jeg kommer til å legge inn en del bilder av det jeg gjør her. Det som er problemet er at jeg må sende alle bildene til meg selv 1 gang på mail pga Galaxy sII gir litt for høy bildekvalitet virker det som Andrè Ting som må kjøpes Har ordnet/kjøpt inn: Høyre framskjerm Grill ramme Frontfanger Tåkelys Bremsetromler Fikse varmeapparatet (kjøpe ny viftemotor) Nye felger (sommerfelger) Må få tak i : Støtfanger foran er bulka, enten kjøpe ny eller rette den opp. Plate under motor Luftfilter Fjerne silikon på frontlyktene og blinklys (er det mulig....) Lakkere nye deler i fargen hellrot (hel rød) Fjerne det lite som er av rust på bilen, så å si 0 % Fikse alt av det elektriske som er i bilen (lamper, brytere osv som ikke virker) Lakkere panser i samme farge som resten (er stygg i lakken) Som sagt, blir ikke noen værsting bil med 700 hk, men dere skjønner vel at en 18 åring ikke har så veldig feit lommebok Bilder: Første dagen! - 31.12.2011 oppe hos onkel å ser på hvordan stand bilen er i. fått seg en trøkk i høyre forskjerm Ødelagt frontfanger + grillramme. Har kjøpt nytt som skal lakkeres i samme farge som fø.Panseret skal også lakkeres i samme farge Motor'n ekke no værsting akkurat Fattern får bare vike unna! er en De Tomaso Pantera som er prosjektet til min far Begynte å ta ut viftemotor, var veldig trangt og mye knot..Det gikk strøm helt inn til vifta og den gikk ikke når den satt i bilen,men når jeg fikk den ut og kobla på 2 prøveledninger på batteriet så virka den. Det gjorde den også når jeg satt prøveledninga på de ledninga som org. satt inn til vifta.. rart.. men har hvertfall bestilt ny viftemotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammen Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Kommer til å bli en strøken bil når den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harlem Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Kommer til å bli en strøken bil når den blir ferdig Får leve i trua om at den blir pen å se på i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå