bmw-520i Skrevet Januar 23, 2012 Skrevet Januar 23, 2012 har du nummer 10 på dette bilde her trenger begge setebeltene fremme og
ole-28- Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Har bestemt meg for og prøve og selge bilen hel, så setebelter må ses ann.
Andii2k7 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Hadde vert fint med en beskjed når du plutselig skal selge bilen hel og jeg sitter å venter på bremser...
ole-28- Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Hadde vert fint med en beskjed når du plutselig skal selge bilen hel og jeg sitter å venter på bremser... Har sendt deg en pm der jeg beklager da. Men hvis du ikke har dårlig tid, så kan jeg plukke dem av når jeg tar ut motoren. Har lite tid til og skru omdagen:-( beklager nok engang.
Andii2k7 Skrevet Januar 25, 2012 Skrevet Januar 25, 2012 Hadde vert fint med en beskjed når du plutselig skal selge bilen hel og jeg sitter å venter på bremser... Har sendt deg en pm der jeg beklager da. Men hvis du ikke har dårlig tid, så kan jeg plukke dem av når jeg tar ut motoren. Har lite tid til og skru omdagen:-( beklager nok engang. Tok å bestilte meg nye orginal bremser siden jeg må på eu med bilen Men si gjerne ifra om du skrur dem av engang
ole-28- Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 setene passer i e34 også. litt trangt bak, men går fint;-)
ole-28- Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 nei desverre. hadde en liggende, men ga den bort forje uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå