Gå til innhold

Stengt!! Nytt emne vil bli opprettet og link blir lagt ut!

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men har du helt like seter som på den linken du sendte meg? Jeg trenger egentlig bare underdelen. Sitte delen altså, ikke den man lener ryggen til. Skal se hvordan det er å demontere denne først før jeg eventuellt kjøper setet fra deg. :-)

Skrevet

høyre speil det har jeg :) interiørlister er noen gråsvarte greier, veldig fine! alle trekk er i standard stoff. baklykter er preface med hvite blink. kan du spesifisere hva du mener med girskifteren? selve spaken inni bilen liksom? :)

Skrevet

Bakfangern har det kommet sprekker i, vet ikke om det lar seg fikses. Kan sende deg bilde av den så kan dy selv få avgjøre om du er interessert. :) venstre speil er helt borte! Abs matte 200 kr :)

Skrevet
Bakfangern har det kommet sprekker i, vet ikke om det lar seg fikses. Kan sende deg bilde av den så kan dy selv få avgjøre om du er interessert. :) venstre speil er helt borte! Abs matte 200 kr :)

Okok, legg bilder når d passrræ. Men jeg tar abs-matta! Om den selvfølgelig funker :-)

Skrevet

Må bare si beklager hvis jeg skuffer noen nå, men har hatt en oppretter som har sett på skadene og det er 99% sikkert at bilen lot seg rettes, får et endelig svar fra han fortest mulig. :) så det vil bli lagt ut info her om bilen skal selges i deler eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...