Kristiansan'årn Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Har et lite problem med visker, virker når jeg slår den på men bare fortsetter og ikke vil av til jeg spyler med sp.veske bak, men så begynner den igjen, skjer av og til. Bytte relee?, ta ut sikring? :S Takker for svar
Azeton Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Du kan prøve rele. Men etter det jeg har skjønt så er det Grunnmodul som styrer dette
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Du kan prøve rele. Men etter det jeg har skjønt så er det Grunnmodul som styrer dette Hvor sitter viskerreleet på e34 m50 da? Bilen er tysk, så forstår ikke instruksjonsboka eller skriften i sikringsboksen
Azeton Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Er hos frisøren nå. Men du finner alt i skjema for det elektriske
hao Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Er hos frisøren nå. Men du finner alt i skjema for det elektriske Ingen kan si annet enn at du utnytter tiden til å hjelpe andre
Kristiansan'årn Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Mener batteriet og sikringene + relee liggee under baksetene på min touring skal skjekkes ut i kveld
Kristiansan'årn Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Skrevet Januar 19, 2012 Åhh! Rota med baksetene, fikk de ikke opp, (kommer ikke til batteriet) noen som vet hvordan man fåf de opp slik at man kommer til batteriet?
Lommelom Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Åhh! Rota med baksetene, fikk de ikke opp, (kommer ikke til batteriet) noen som vet hvordan man fåf de opp slik at man kommer til batteriet? Mener og huske på min E34 sedan så trykket jeg ned fronten samtidig som jeg dro fremover
Azeton Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Du trekker opp sitteputa i front. Der ligger både batteri og alt av moduler om du har ny nok E34
Kristiansan'årn Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Er touring jeg har, selger sa det var 93, men den er reg. i 92. skal prøve på dette.
Kristiansan'årn Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 På min måtte jeg fjerne to plastikk deksler som var over der du putter in setebeltene, så nøkka jeg til oppover forran på setet og vips så var det løst. Da gjenstår å bytte relee, men så har blinklysene begynt å tulle, når jeg bremser kommer den klikkelyden som om når man slår på blinklyset den, men den kommer bare når jeg trykker inn bremsen, og venstre blin i dash lyser veldig svakt da, og når jeg blinker og bremser får lysene panikk og blinker dobbelt så fort og ingen tikkelyd fra blinklysene. står bilen i ro uten bremser med blinklys på funker de normalt, skifting av relee her også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå