Gå til innhold

e34 touring visker bak lever sit eget liv (avogtil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem med visker, virker når jeg slår den på men bare fortsetter og ikke vil av til jeg spyler med sp.veske bak, men så begynner den igjen, skjer av og til.

Bytte relee?, ta ut sikring? :S

Takker for svar

Skrevet
Du kan prøve rele.

Men etter det jeg har skjønt så er det Grunnmodul som styrer dette

Hvor sitter viskerreleet på e34 m50 da? :) Bilen er tysk, så forstår ikke instruksjonsboka eller skriften i sikringsboksen :P

Skrevet
Er hos frisøren nå. Men du finner alt i skjema for det elektriske

:lol: Ingen kan si annet enn at du utnytter tiden til å hjelpe andre :applause:

Skrevet
Åhh! Rota med baksetene, fikk de ikke opp, (kommer ikke til batteriet) noen som vet hvordan man fåf de opp slik at man kommer til batteriet?

Mener og huske på min E34 sedan så trykket jeg ned fronten samtidig som jeg dro fremover

Skrevet

På min måtte jeg fjerne to plastikk deksler som var over der du putter in setebeltene, så nøkka jeg til oppover forran på setet og vips så var det løst.

Da gjenstår å bytte relee, men så har blinklysene begynt å tulle, når jeg bremser kommer den klikkelyden som om når man slår på blinklyset den, men den kommer bare når jeg trykker inn bremsen, og venstre blin i dash lyser veldig svakt da, og når jeg blinker og bremser får lysene panikk og blinker dobbelt så fort og ingen tikkelyd fra blinklysene.

står bilen i ro uten bremser med blinklys på funker de normalt, skifting av relee her også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...