torko Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 topic mener det er 3,91 utv denne diffen veier ca 30 kg uten baklokk, og olje... bilder har jeg, men får desverre ikke lastet opp her... kan sende meg mail, slik at jeg kan få sendt over noen bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Januar 8, 2012 Share Skrevet Januar 8, 2012 prisantydning? mulighet for og send eller blir den for tung? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 pris - tja bud. sende ja det kan jeg men blir sikkert litt dyrt, i og med at den veier litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 sjekk vekta og evt frakt med posten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 skal gjøre det jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Passer hvilke biler? E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 e28 og e30 hvertfall... jeg brukte den på min e30. men selger med e28lokk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 255kroner i smartpost opp til 35kg og denm diffen veier mye mindre, så bud itifra det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 255kroner i smartpost opp til 35kg og denm diffen veier mye mindre, så bud itifra det!! Veier ikke en slik rundt 36kg? Mener den blir for tung for posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 bilde av sveisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 har problemer med å laste opp men skal få til noe skal sjekke ut eksakt hvor mye den veier;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 har tatt bilder nå, men som nevnt tidlligere fårm jeg ikke lastet op her... folk som er interesserte kan gi meg mail såå sender jeg!!! veier cA 30 kg uten baklogg skruer og olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 topicmener det er 3,91 utv denne diffen veier ca 30 kg uten baklokk, og olje... bilder har jeg, men får desverre ikke lastet opp her... kan sende meg mail, slik at jeg kan få sendt over noen bilder... Send bildene på mail til meg, så skal jeg legge dem ut for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torko Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 ja har du mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå