hao Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Har en oljelekkasje foran motor på motor. M51B25 Det gjelder en 525TDS E34. Viser seg at jeg har fått en lekkasje ved register-dekselet del.8 i linken. Har tatt ut pumpa. Kan jeg da ta av dekselet uten noe hokus pokus eller må jeg gjøre fast noe av registeret, f.eks. tannhjulet som står festet til pumpa eller kjede på annet vis. Pumpa til denne er utslitt og rar. Denne er av typen som har 50 mm flens. Kan jeg da sette inn en pumpe som er av typen med 68 mm flens hvis jeg samtidig bytter register-deksel http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... r/8767.gif
Forbiss Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Er det ikkje bare å starte den å sjå da? Viss den ikkje er tom for olje såklart.
hao Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Er det ikkje bare å starte den å sjå da? Viss den ikkje er tom for olje såklart. Topic endret
Forbiss Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 Er ikkje bare å ta av dekselet nei. Dette sitter skrudd både i bunnpanne og toppen så ein av delene må du ta av. Eg tok av bunnpanna når eg bytta reg.dekselpakning på min. Men så hadde eg motoren i motorbukk når eg gjorde det.
hao Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Når du sier toppen. Mener du da hele toppen eller toppdekselet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå