Rogeren Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Selges høyeste bud uansett, budet er nå kr 12.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW320coupe Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 bilder? og litt mer info om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Har vært varmkjørt tidligere, reparert, fikset gjenger i blokken, har vært kjørt en stund etter dette (10-20000km), plutselig en morgen startet den ikke. Radiator ny når resten var ordnet. Har brukt noe olje. (ikke enorme mengder, men har måttet etterfylle.) Er ikke min bil, men en kollegas. Dekkene var nye like før motor røk sist. Skiltene er levert inn. Skal Eu-godkjennes i år, innen utgangen av 6. mnd. Mulig bremser må skiftes, da den allerede har stått noen måneder. Skal jeg tippe vilt, holder jeg en knapp på veivsensor som er defekt, eller rett og slett bare sur etter å ha blitt startet og flyttet noen meter flere ganger (ikke et ukjent fenomen...) Er ikke noe særlige vinterdekk såvidt jeg husker, men er noe greier på org.felger. (stål-lookalike) Defa-alarm er det eneste utstyret jeg kommer på... For spørsmål og info, ring/sms 46216407, fortrinnsvis på engelsk... Bilen står i Fana i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Skal prøve å legge ut utstyrslisten her når jeg finner den... Systemet er visst nede nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Vehicle information VIN long WBADD11070BN11524 Type code DD11 Type 520I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52 Cubical capacity 2.00 Power 110 Transmision HECK Gearbox MECH Colour ARKTISSILBER METALLIC (309) Upholstery STOFF FLOCK STREIFEN/ANTHRAZIT (D3AT) Prod. date 1996-07-17 Order options No. Description 255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL 283 LT/ALY WHEELS BMW STYLING II 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 666 RADIO BMW BUSINESS CD 801 GERMANY VERSION Series options No. Description 464 SKIBAG 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER RE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 13000 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Solgt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
localbastard Skrevet Februar 8, 2012 Share Skrevet Februar 8, 2012 Solgt ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2012 ehh... ja... Den er solgt, omregistrert, reparert, og i trafikken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå