Kennethe34 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Selger nå min 2,2 pga ombygging av bilen min. Motoren er fra min 2001 E39 og har gått 117.000km. Den er i veldig bra stand, alle servicer er fulgt (skiftet olje hver 6.mnd i mitt eie) og er meget frisk til å være en 2,2 Ingen oljelekkasjer eller ulyder, og oljeforbruk ligger på c.a 2dl hver 5000km. Bilen var tidligere eid av en eldre mann så er ikke "rævkjørt". Pga jeg er litt usikker på hva som følger med den "nye" motoren min vet jeg ikke hvor komplett denne motoren blir, men innsug, innsugsbelger, gass spjeld osv vil være på. Ac pumpe, dynamo, servopumpe, starter vil ikke følge med. Tror at denne vil passe best for noen som har havari eller en sliten 2,2 selv og dermed har de manglende delene klar selv. Motoren befinner seg i Tromsø, og kan prøves i bil før den blir tatt ut. Prisantydning 6000,- men bud mottas. Motoren kan også sendes mot at kjøper betaler frakt
Kennethe34 Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Kan også byttes i noe fancy til E39 (coilovers o.l)
Kennethe34 Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Skrevet Januar 21, 2012 med ledningsnett og styreenheter da? Kan følge med ledningsnett og DME, men ikke EWS pga må ha de nøklene jeg har;)
Kennethe34 Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Kan selges i deler om interessen er stor nok
Kennethe34 Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Da er motoren løfta ut! Noen som er interessert i hele greia, eller løse deler?! Alt er der utenom: ledningsnett (følger med ett fra automat), dynamo, servopumpe, ac kompressor, eksosmanifolder og peilepinnerør. En slange til veivhusventilasjonen knakk under demontering (den oppå innsuget) så den må byttes.
Kennethe34 Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Skrevet Mars 24, 2012 ingen som trenger noe?! alt av givere osv er der!
Kennethe34 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 Da er denne solgt til en hyggelig mann fra Bergen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå