Rayen Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Dette er jo kjempe.. Men noen som vet hvorfor mann må oppgi personnr ved handel? Er litt skeptisk til det. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Ikke noe stress, har med frakten å gjøre. Er ofte tyskere og engelskmenn ikke gidder å sende til Norge pga alt papirarbeidet, mye enklere til feks Sverige, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Ikke noe stress, har med frakten å gjøre.Er ofte tyskere og engelskmenn ikke gidder å sende til Norge pga alt papirarbeidet, mye enklere til feks Sverige, Okei.. greit. da smeller eg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Januar 14, 2012 Share Skrevet Januar 14, 2012 Er ganske fersk her så jeg så ikke PMen før nå... Fant noen fine igjen jeg også, så bestiller vel noe etterhvert jeg også. Pappa tok kanten på den ene felgen som sitter på GTDen hans så må få sent over en felg uansett i løpet av våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå