Inverted Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Heisann! Jeg har et bittelite håp om at politimannen som skrev forelegget mitt skal ha gjort en feil som gjør at jeg kan slippe unna. Han har skrevet feil dato på forelegget mitt! Etterspurte kopi, og datoen er i januar, og det faktiske forholdet kan ha hendt i august. Ikke at det faktisk hendte altså... sånn i tilfelle de overvåker bimmers.no Jeg har hørt tidligere om folk som har sluppet unna bøter pga. prosessfeil eller skrivefeil men vet ikke hva konkret som har blitt gjort feil i de sakene. Noen som har noen erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Blablabla Har du gjort noe galt og ble tatt, hold fred og betal boten - ikke prøv å krangle deg ut av den fordi politimannen tilfeldigvis har stygg håndskrift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomatrally Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Har hørt det eg og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 men du har sikkert skrevet under på det der og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inverted Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Blablabla blaaaaaablablabla Jeg er grunnleggende uenig i hele ileggelsen, og er sterk motstander av politiets overformyndende fremtreden i denne og de fleste andre saker. Så spar meg moralen, du kjenner ingenting av historien. Ja, jeg signerte den vel der og da.. men jeg har fortsatt hørt at det kan bli ugyldiggjort av prosessfeil på selve boten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Blablabla blaaaaaablablabla Jeg er grunnleggende uenig i hele ileggelsen, og er sterk motstander av politiets overformyndende fremtreden i denne og de fleste andre saker. Så spar meg moralen, du kjenner ingenting av historien. Ja, jeg signerte den vel der og da.. men jeg har fortsatt hørt at det kan bli ugyldiggjort av prosessfeil på selve boten. Kjør advokat, Hadde samme greia selv og slapp unna med 3 måneder istendefor 6 måneder uten lappen, da hadde de glemt å skrive under på et skriv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Blablabla blaaaaaablablabla Jeg er grunnleggende uenig i hele ileggelsen, og er sterk motstander av politiets overformyndende fremtreden i denne og de fleste andre saker. Så spar meg moralen, du kjenner ingenting av historien. Ja, jeg signerte den vel der og da.. men jeg har fortsatt hørt at det kan bli ugyldiggjort av prosessfeil på selve boten. Hvis du er uenig i ileggelsen hvorfor skrev du da under?? Du har to muligheter: 1: Droppe å skrive under og ta det opp i retten, der du kan komme med dine synspunkter. Taper du saken går saksomkostningene pluss boten til deg. 2: Du skriver under og holder fred! Har ingen enn deg selv og takke her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg fikk bot for å kjøre mot skilt. Snuten skrev feil merke på bilen.. Golf når jeg kjørte polo. jeg fikk 4200kr. Kan jeg få den ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Jeg fikk bot for å kjøre mot skilt. Snuten skrev feil merke på bilen.. Golf når jeg kjørte polo. jeg fikk 4200kr. Kan jeg få den ned? Nei det tviler jeg på Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Ok. Da er det bare å betale da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå