Sveddi Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Sånn, da var bestilling på litt nye slitedeler bestilt slik at det kan skiftes og få den eu-godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Då va delene henta fra KOED. Nå e det bare og setta igang og fiksa når lystå komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Da er planen for helgen og demontere og skifte diverse deler etter eu-kontroll slik at jeg kan få den bra igjen. Nye dempere. eu kontroll sier lekkasje i de bak. men planen er jo og skifte alle nå til bilstein B8 sprint. Må også ha nye styrekule. Tror jeg starter med det og ser hvor langt jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 da var bærebroen skiftet. var 2 velrette slag på toppen av boltene, så kom den med en gang. så får vi se iløpe av uka om jeg begynner på demperne mens sjefå mi er på reise slik at jeg bruker hennes bil til og fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Ikke verst denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 da var en demper bak skiftet. det gikk jo smertefritt. sikkert verre framme enn bak regne jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Da var begge dempere bak skiftet. og lovlige lys på plass...nærme meg eu-godkjenning...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Da var felgene på bilen. synes det ser bra ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Subbet den? Kanskje du skulle tatt med de andre hjula dine på jobb, så jeg kunne prøvd dem. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Merka ikje noe subbing det lile jeg har kjørt den etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Nå skal det bli soting på vinduen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Da var bilen levert til soting av ruter.Regne med at dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Synes soting passet denne bilen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå