SODCOM Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 Pakken min var merket med USD100, etter litt godsnakking med leverandøren. Jeg har fått regning på 350,- thats it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Jeg har denne her i min E46.. Og den har vel igrunn irritert livet av meg siden jeg satte den inn.. Jeg forventer litt av en spiller når den blir skrytt så veldig av og skal ha så mange funksjoner.. Noen ting jeg mener den kunne vært bedre på er: * Ikke mute fullstendig musikken hver gang stemmen i GPS'en skal fortelle hvor du skal. * RDS radio er det ikke, selv om det er annonsert med det. Får iallefall ikke slått på denne funksjonen. * Skjermen har altfor kraftig. Laveste dimming lyser opp som en lyskaster inni bilen om kvelden. * Mic'en til bluetooth handsfree fanger opp alt annet enn stemmen din mens du kjører. De du prater med hører ikke noe av det du sier så lenge bilen beveger seg.. * Svart belegg på volumknappen flasser av med en gang og rødt lys kommer til syne under. * Kommer du borti og trykker inn den høyre skruknappen, begynner plutselig spilleren og autosøke alle radiokanalene på nytt. Så da må du inn å søke inn igjen manuelt for å få kanalene slik du vil ha dem. Banner like høyt hver gang det skjer. * Det sitter 2 micro SD lesere på spilleren, den til høyre MÅ ha GPS filene for at GPS'en skal virke. MP3 spilleren leser også bare den høyre SD slot'en og den venstre fungerer som en browser. Dermed så får du en lite brukervennlig MP3 spiller.. eller SDkort spiller om du vil.. Jeg betalte 5000 for min her i landet. Av en forhandler i Stavanger. (kjøpt gjennom Finn.no) Han svarer ikke lenger på epostene jeg sender til han. Så lurer på hvor seriøs han egentlig er. Hadde gjerne tatt igjen de 5000 kronene. Kjenner ikke prisen eller kvaliteten til Dynavin spilleren. Men det gjør sikkert mange andre her. Det positive er vel egentlig at forsterkeren er vesentlig bedre enn noe av det BMW sender med. Du får vesentlig bedre lyd enn du hadde med det originale anlegget! Så noe positivt er det jo å finne.. Jeg kjøpte min for litt under et år siden. Riktignok til e39 men der er alle de feilene du nevner her rettet på. Eneste jeg kan si noe på er at den kansje er litt treg noen ganger ellers så fungerer alt topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SODCOM Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Godt å se at noen er blitt fornøyde i allefall:) Jeg skal koble på en basskasse og en monoblokk, og lurte litt på hvor jeg skal koble RCA-kablene? Ser det er en kabel fra enheten merket med "sub woofer" og 4 merket "REAR L-OUT, REAR R-OUT, FEAR L-OUT og FEAR R-OUT. Jeg burde vel kunne koble den på sub-kabelen? Men hvor skal jeg da plugge den andre kabelen? -Kan ikke akkurat skryte av manualen I verste fall tar jeg "REAR x-OUT" for jeg vil ikke å koble meg på den originale ledningsnettet.. Hva tror dere som kan dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Kabelen merket med 'subwoofer' skal du ha inn på forsterkeren din. En monoblokk trenger kun en kabel inn, noe som sikkert står i manualen til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Sub out på denne spilleren vil jeg ikke anbefale da jeg ikke har finni noe sted man kan styre volumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SODCOM Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Ah, takk for superraske svar folkens! Det var det jeg hadde håpet på! Da splitter jeg kabelen og kjører den i den "røde" inngangen i forsterkeren Takker og bukker! Nå mangler jeg bare den plastdelen til AC`n så legger jeg ut bilder senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oneill Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Jeg har denne her i min E46.. Og den har vel igrunn irritert livet av meg siden jeg satte den inn.. Jeg forventer litt av en spiller når den blir skrytt så veldig av og skal ha så mange funksjoner.. Noen ting jeg mener den kunne vært bedre på er: * Ikke mute fullstendig musikken hver gang stemmen i GPS'en skal fortelle hvor du skal. * RDS radio er det ikke, selv om det er annonsert med det. Får iallefall ikke slått på denne funksjonen. * Skjermen har altfor kraftig. Laveste dimming lyser opp som en lyskaster inni bilen om kvelden. * Mic'en til bluetooth handsfree fanger opp alt annet enn stemmen din mens du kjører. De du prater med hører ikke noe av det du sier så lenge bilen beveger seg.. * Svart belegg på volumknappen flasser av med en gang og rødt lys kommer til syne under. * Kommer du borti og trykker inn den høyre skruknappen, begynner plutselig spilleren og autosøke alle radiokanalene på nytt. Så da må du inn å søke inn igjen manuelt for å få kanalene slik du vil ha dem. Banner like høyt hver gang det skjer. * Det sitter 2 micro SD lesere på spilleren, den til høyre MÅ ha GPS filene for at GPS'en skal virke. MP3 spilleren leser også bare den høyre SD slot'en og den venstre fungerer som en browser. Dermed så får du en lite brukervennlig MP3 spiller.. eller SDkort spiller om du vil.. Jeg betalte 5000 for min her i landet. Av en forhandler i Stavanger. (kjøpt gjennom Finn.no) Han svarer ikke lenger på epostene jeg sender til han. Så lurer på hvor seriøs han egentlig er. Hadde gjerne tatt igjen de 5000 kronene. Kjenner ikke prisen eller kvaliteten til Dynavin spilleren. Men det gjør sikkert mange andre her. Det positive er vel egentlig at forsterkeren er vesentlig bedre enn noe av det BMW sender med. Du får vesentlig bedre lyd enn du hadde med det originale anlegget! Så noe positivt er det jo å finne.. Jeg kjøpte min for litt under et år siden. Riktignok til e39 men der er alle de feilene du nevner her rettet på. Eneste jeg kan si noe på er at den kansje er litt treg noen ganger ellers så fungerer alt topp Hei! Hvordan rettet på? Er dette noe som har kommet i etterkant med en mulighet for oppdatering? Eller er det de solgt med "nyere" GUI? Tror jammen jeg skal ta en telefon til selgeren og høre om det ikke finnes mulighet for å få oppgradert den jeg har. Hadde blitt vesentlig mer fornøyd om noen av disse problemene kunne blitt ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Veit ikke om man får oppdatert den siden det ikke er noe kabelinngang til pc men sikkert forskjellige versioner av gui Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oneill Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Ser på siden deres at det finnes en oppgradering: http://en.hualingan.com/html-en/item-BJ ... cWnhK.html vet ikke om jeg har første utgaven eller ikke.. Det finner man vel kanskje ut. Ettersom det er USB leser, kan det jo være at man kan oppgradere denne vegen. Her skulle det gjerne vært litt mer info! Og det fant man jo hvis man søker litt rundt omkring. Her finnes det iallefall noen kommentarer fra andre hualingan eiere http://www.hualingan.info/ http://www.hualingan.info/forum/viewtopic.php?f=1&t=3 Ikke alle er like begeistret for denne saken.. Skulle ønske jeg så disse sidene før jeg kjøpte meg en Hualingan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oneill Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Sub out på denne spilleren vil jeg ikke anbefale da jeg ikke har finni noe sted man kan styre volumet. Har du ikke muligheten til det under "Amplifier?" Helt til høyre skal det være en justering for "Sub" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Står ikke noe om sub der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SODCOM Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2012 Heihå! -Er ingen "Amplifier" utgang, nei. Men jeg har store forhåpninger om at "sub out" vil bli bra:) Nå har jeg også fått tak i ett komponentsett fra Polk Audio som skal inn i dørene foran og det hele nærmer seg ferdig. Nå har jeg borret og styrt på med å få inn en iPhone-kabel i midtarmlenet og en manuell volumfjernkontroll til forsterkeren ved siden av ASC-knappen over askebegeret. Litt drittjobb, men resultatet ser ut til å bli meget bra! Jeg vil legge ut bilder når alt er satt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Februar 26, 2012 Share Skrevet Februar 26, 2012 Still forsterkningen på sub-forsterkeren til minimum før du fyrer opp anlegget, i tilfelle dette er en ujustert linjeutgang som nevnt tidligere. Kan spare deg for litt grillet utstyr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SODCOM Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Ja, takk! Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SODCOM Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Hjelp! Jeg får ikke lyd i basskassen min! Jeg har prøvd å koble forsterkeren i kun "subwoofer" utgangen på spilleren, og på "REAR L/R OUT". Forsterkeren får strøm, så det er ikke problemet. -Sender mail til han som solgte meg enheten, men jeg tar gjerne i mot gode tips! Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå