Gå til innhold

Hualingan 8788GB

Anbefalte innlegg

UPDATE!

-Uniten er inne, basskassa har plenty med lyd og det er fortsatt en stund til oppkjøring..

Jeg har absolutt ingenting å klage på når det gjelder Hualingan, for prisen jeg betalte er jeg storfornøyd! Eneste negative sidene jeg ser er hvis jeg kjører iPhone og NAV samtidig har den en tendens til å bli litt treg, men bare hvis jeg gir den mange kommandoer fort. Høyttalende i hattehylle lager en "summmelyd" hvis ikke lysstyrken er på fult og oversettingen til Norsk er ikke helt prima :P Bluetooth -> Blåfarge...

All in all er jeg overlykkelig! Bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

UPDATE!

-Uniten er inne, basskassa har plenty med lyd og det er fortsatt en stund til oppkjøring..

Jeg har absolutt ingenting å klage på når det gjelder Hualingan, for prisen jeg betalte er jeg storfornøyd! Eneste negative sidene jeg ser er hvis jeg kjører iPhone og NAV samtidig har den en tendens til å bli litt treg, men bare hvis jeg gir den mange kommandoer fort. Høyttalende i hattehylle lager en "summmelyd" hvis ikke lysstyrken er på fult og oversettingen til Norsk er ikke helt prima :P Bluetooth -> Blåfarge...

All in all er jeg overlykkelig! Bilder kommer :)

Det vil si at de har rettet på feilene som de før i tråden har snakket om da? Driver å ser på denne spilleren jeg også, men blir sykt skeptisk når jeg ser alle de negative kommentarene... Vi har jo dynavin, men så var det prisen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg første utgaven, for spilleren er noe av det største dritet jeg har vært borti. Jeg heller har ikke liv i sub uttaket, ikke har jeg sub funksjon på instillingene. Det irriterer meg noe voldsomt, nå har jeg subben på bak utaket :x da blir det jo ikke akkurat fin lyd...

Må jo være mulighet for å oppdatere eller noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten for de som kunne tenke seg det OBDII funksjon i spilleren nå. Viser realtime motorinfo,følerinfo osv. Kan ta diagnose og slette feilkoder via spilleren ;) Trenger bare og kjøpe seg et OBDII bluethoot sender som man kobler på motorkontakten. Fåes på ebay til en billig penge. Denne gjør også at du kan ta diagnose og slette feilkoder med smarttlf som f.eks htc. Man trenger også programvaren til android som ligger på p i r a t e b a y eller market. (Market sin er er en enklere versjon) Vis man skal bruke det på huangilan spilleren må man også ha program til denne som støtter windows ce noe som jeg fant vanskelig for og finne, men fant det til slutt. Sender det på mail til de som vil ha og kan lage en diy på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Har nå fått min hualingan spiller, men får ikke liv i den. Har lite peil på anlegg osv, så er det noen av dere som har koblet opp disse som har noe info?

Det burde bli liv i den kun ved å koble til den store sorte connectoren? Eller er det noen av de løse ledningene som må kobles til? Ser det står back og brake på to av kablene, hva er disse til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...