S.E Skrevet Januar 15, 2012 Skrevet Januar 15, 2012 jo på e39 så er de blinking når man låser og lukker opp Kilde? Med mindre det er programmert i etterkant, tviler jeg på dette. Jeg har aldri sett noen E39 med blink på opplåsing, min E39 blinker kun på låsing. Min blinker også bare ved låsing
vktdaniel Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 samme det broblemet er at det ikke blinker i det heletatt
mudbug Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 jo på e39 så er de blinking når man låser og lukker opp Kilde? Med mindre det er programmert i etterkant, tviler jeg på dette. Jeg har aldri sett noen E39 med blink på opplåsing, min E39 blinker kun på låsing. Jeg kommer alltid tilbake til bilen og sjekker om bilen er låst pga dårlig hørsel. Jeg hørte ikke den låste seg. Derfor kodet jeg både blinker 2 ganger ved opplåst og beep beep. Da slipper jeg å sjekke om den er låst.
Scampi Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 jo på e39 så er de blinking når man låser og lukker opp Kilde? Med mindre det er programmert i etterkant, tviler jeg på dette. Jeg har aldri sett noen E39 med blink på opplåsing, min E39 blinker kun på låsing. Jeg kommer alltid tilbake til bilen og sjekker om bilen er låst pga dårlig hørsel. Jeg hørte ikke den låste seg. Derfor kodet jeg både blinker 2 ganger ved opplåst og beep beep. Da slipper jeg å sjekke om den er låst. Jada, det er jo fullt mulig, som mange vet. Men jeg føler slikt er forbeholdt entusiaster som deg, meg og en håndfull andre. Standard blinker det jo kun på låsing, med mindre jeg tar helt feil.
mudbug Skrevet Januar 17, 2012 Skrevet Januar 17, 2012 Jada, det er jo fullt mulig, som mange vet. Men jeg føler slikt er forbeholdt entusiaster som deg, meg og en håndfull andre. Standard blinker det jo kun på låsing, med mindre jeg tar helt feil. +1 Ja. standard er det blunket ved låsing. Det er US style som blinker ved opplås og beep beep.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå