Gå til innhold

E36 m50b30 turbo


Are.
 Share

Anbefalte innlegg

kassettspiller..?=P hva blir d neste..? forgasser;) hehe..

Får no håpe det er turboen som har tatt kvelden da..!!! mn om det dn sputter olje opp av åndingen so høres det meir ut som stempelringer, topp pakkning eller ventiltettninger.. =/

det kan no blir rått i en folkevogn..;)

Rå sykkel;) mn du skulla no beholdt reflexet i frammfelgen=P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hei are ! ser ut som et sykt bygg du har med mye opp og ned turer, men pågangs mot har du vertfall!! ;) lurer på en liten sak, du har ikke tilfeldigvis høyre hjørne i behold eller at du har vær uheldig og kræsjet ?, har en ødelagt brakett på min så fangeren henger og dingler, mvh kim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Noe småtteri har skjedd =)

I etterpåklokskapens ånd, er brebåndslambda montert, med måler denne gangen. Legg også merke til den frekke kassettspilleren, som forøvrig hadde mye bedre lyd enn pioneern :P

lxowemlq2csst7e25yhf.jpg

Ny Gt-leppe montert, sammen med orginal m3 leppe denne gangen =) Trenger et grøftelys om noen har til salgs forresten.

s3epcx6a1pocwdae2u37.jpg

Den provisoriske oljecatchtanken fra våler. Den oljen der er fra hjemturen, i underkant av 1 liter. Er det et dårlig tegn? :P Spydde ut mye mer på når jeg kjørte på banen.

w0yjhsa5lulrfe7cze0r.jpg

Siden bilen ikke er så veldig diskret lengre, så har jeg droppa luftfilterboksen, og er igang med nytt trykkrør. Har også begynt å lage en oljecatchtank, som skal få to filtre på toppen. Satser på å lakkere med sort krympelakk.

o3hqnl7fbxyij5eqy80a.jpg

Tvilsomt at bilen blir registrert i sommer, da motoroverhaling strengt tatt står for tur, og jeg har tenkt å registrere motorsykkeln istedet :P Har en liten plan om å ta ut prøveskilt og komme meg på gs-treffet på Bud i sommer.

Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderer litt på flere muligheter.

Tenkte på en retur til bunnpanne. Ser noen legger denne via peilepinnen.Eller så blir det en slange med krane så den kan tappes.

Har også tenkt på å montere en enveisventil som sveises inn på eksosen, og kobles med slange til catchtanken for å skape undertrykk i den. Har sett dette på en del biler, noen her som har prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...