Gå til innhold

E36 m50b30 turbo


Are.
 Share

Anbefalte innlegg

haha, kul farge! blir det banefelger dette eller? Ellers mye bra arbeid her ja :)

Og hva du har gjort med motoren med tanke på at du kjører nesten 1bar? innmat, toppakning osv? :)

Blir både til vei og banebruk, har kjøpt gateslicks som skal på =)

Motor har orginal innmat med neddreide stempel. Blokka er o-ringa og har arp bolter og orginal toppakning.

Er det inn med knæsj farge nå?:D vurdera shølXD

Det er vel litt inn er det ikke det da? Ser mange biler på speedhunters og stanceworks som har det hvertfall. Det var bildet her som ga meg ideen, prøvde å matche fargen så godt som mulig :P

Black-4rdr-E36-on-flush-powder-blue-mesh-wheels.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

225r18 Federal 595 rsr på 8" felg med 10mm spacere. Har ikke justert noe på høyde enda, kun på feeling når den stod på bukker. Heller ikke fått vasket den, måtte bare skynte meg å få den ned på hjula så jeg så hvordan det ble :D

Ble ikke helt ulik inspirasjonsbildet :P

9lq62jckfree95e281uy.jpg

pmv29vs0qzueqhwwm0dp.jpg

Fortsatt masse jobb igjen, så den er ikke kjørbar enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Er ikke det tungvint å ta av fanger uten bjelken ? Bedre å feste ic i grillramma da :)

Ellers ser den bra hissig ut nå ;)

Går fin fint det, er ikke av med fangeren så veldig ofte :P Det ble enklest å feste den i skinna, da ble brakettene veldig simple, og plasseringen perfekt i åpningen til m-fangeren.

Siden sist har jeg fått på fanger, m3 bakpotte og justert høyde på bilen. . Ville ikke ha den helt skamlav, da den skal brukes på både vei og bane, og jeg er ikke så gira på subbing. Gjenstår montering av sideskjørt. Ellers har grenrøret sprukket igjen, så det skal ut i morgen. Håper å bli ferdig til pussetreffet på GS på lørdag.

Tok litt bilder i dag. Begrenser seg litt hvor bra det blir med et vanlig digitalkamera, så det ble 5 brukbare av 30 bilder :P Satser på å få litt hjelp av noen fotokyndige til å få tatt skikkelige bilder i sommer.

j5vixhs5occ2cfzt17kp.jpg

6von3j7ix5dukp7e9o0x.jpg

z2kdj7oud0iqulrohb8y.jpg

pajzl9g8jo9uav2t3dq7.jpg

3d7js1fazo7fjsf6hrpx.jpg

Are.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...